ekte nick Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Det fantes jo en Min side - knapp, men hvor er den blitt av? Jeg vil gjerne skifte til vertikal inndeling igjen... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Gå på forsiden til dol og finn din side til venstre i menyen. Så går du der og klikker på påskebildet. Så må du trykke F5. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Gå på forsiden til dol og finn din side til venstre i menyen. Så går du der og klikker på påskebildet. Så må du trykke F5. Jøsses!!! Dette ble myyyye bedre!! Nesten som "gamle-dol" igjen, jo ;-) Noen som har gitt beskjed til folka som har emigrert til det andre forumet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jøsses!!! Dette ble myyyye bedre!! Nesten som "gamle-dol" igjen, jo ;-) Noen som har gitt beskjed til folka som har emigrert til det andre forumet? Jepp, det ble opplyst der inne omtrent i det øyeblikket det skjedde tror jeg og gleden var ikke til å måle ) Ikke alle som var like happy som meg da ;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jøsses!!! Dette ble myyyye bedre!! Nesten som "gamle-dol" igjen, jo ;-) Noen som har gitt beskjed til folka som har emigrert til det andre forumet? Jeg tror noen vet det, men du kan jo legge en melding der! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jepp, det ble opplyst der inne omtrent i det øyeblikket det skjedde tror jeg og gleden var ikke til å måle ) Ikke alle som var like happy som meg da ;o) Ja, nå har jeg kikka lengre nede her og skjønner at jeg er litt seint ute med hurra-ropene :-) Uansett - dette var 1000 ganger bedre enn horisontaldelinga!! *happy* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg tror noen vet det, men du kan jo legge en melding der! Ser lengre nede her at flere av de gamle er tilbake, så mulig de har fått det med seg. Sjekker på det andre forumet snart:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Gå på forsiden til dol og finn din side til venstre i menyen. Så går du der og klikker på påskebildet. Så må du trykke F5. Jeg fikk det ikk til jeg,, trykket på påske bildet men ikke noe som skjedde? Skal det bli sånn som gamle dol var? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Gå på forsiden til dol og finn din side til venstre i menyen. Så går du der og klikker på påskebildet. Så må du trykke F5. Glem det! Jeg fikk det til! Hurra! :0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Ja, nå har jeg kikka lengre nede her og skjønner at jeg er litt seint ute med hurra-ropene :-) Uansett - dette var 1000 ganger bedre enn horisontaldelinga!! *happy* Du hadde nesten kommet over dolabstinensene du også) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Du hadde nesten kommet over dolabstinensene du også) Det skal jeg love deg!! Jeg er fortsatt ikke like hekta som før (sidene er ikke helt som de skal være ;-)), men tida får vise;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.