Gå til innhold

Kan ikke samme flatskjerm brukes på ny pc??

Anbefalte innlegg

Gjest ny pc
Skrevet

Jeg har en Packard Bell flatskjerm (kjøpt for 2 år siden) og har nå kjøpt ny Dell computer. Men jeg får ikke signalene fra pc'n inn på skjermen. Hvorfor ikke? Jeg har sjekket koblingen bak og er rimelig sikker på at den er riktig.

Hjelp, og jeg som så gjerne ville ha installert pc'n i løpet av påsken! Ring-inn-servicen er stengt i helligdagene, så jeg håper noen her kan hjelpe meg...

Skrevet

ER du sikker på at du har puttet den i riktig kontakt på den nye pcn? min nye pc hadde to kontakter, og ledningen fra skjermen passet i begge, men signalene ble bare overført i den ene.

Gjest ny pc
Skrevet

ER du sikker på at du har puttet den i riktig kontakt på den nye pcn? min nye pc hadde to kontakter, og ledningen fra skjermen passet i begge, men signalene ble bare overført i den ene.

Jeg fulgte den tegnede bruksanvisningen nøye. Men siden skjermen ikke virket i den kontakten som ble forklart, forsøkte jeg i den andre (enden på kontakten er blå, og det er to slike blå kontaktpunkter på pc'n). Ingen av alternativene virker imidlertid. Skjermen kommer opp med meldingen "no input signal" når jeg skrur på pc'n

Gjest ny pc
Skrevet

Jeg fulgte den tegnede bruksanvisningen nøye. Men siden skjermen ikke virket i den kontakten som ble forklart, forsøkte jeg i den andre (enden på kontakten er blå, og det er to slike blå kontaktpunkter på pc'n). Ingen av alternativene virker imidlertid. Skjermen kommer opp med meldingen "no input signal" når jeg skrur på pc'n

Nå fikk jeg det til likevel! Skrudde maskinen av og deretter på igjen, mens kabelen sto i den alternative kontakten.

Takker!

Skrevet

Nå fikk jeg det til likevel! Skrudde maskinen av og deretter på igjen, mens kabelen sto i den alternative kontakten.

Takker!

bare hyggelig! er som regel noe slikt som skal til :) da blir det pc-påske med ny skjerm ;)

Skrevet

bare hyggelig! er som regel noe slikt som skal til :) da blir det pc-påske med ny skjerm ;)

ny pc mente jeg. heh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...