Gå til innhold

Hjelp...finner ikke Min Side

Anbefalte innlegg

Gjest ny, forvirret bruker
Skrevet

Vær så snill å kom meg til unnsetning! Hvor finner jeg min side? Ønsker å kunne skifte til vertikalt oppsett.

Gjest Pontiac
Skrevet

Den finner du rett til venstre her, ca midt på siden under "personlig"

Der er tre valg når du er logget inn, registrer deg, min side og logg ut.

Gjest ny, forvirret bruker
Skrevet

Takk skal du ha! Nå gjenstår bare det magiske grepet som gir meg vertikal deling. Jeg leste på Webmaster at det var nok å klikke på påskekurven under Min Side.

Gjest ny, takknemmelig bruker!
Skrevet

Den finner du rett til venstre her, ca midt på siden under "personlig"

Der er tre valg når du er logget inn, registrer deg, min side og logg ut.

Magien har veltet innover meg....mysteriet er løst!

Gjest Pontiac
Skrevet

Magien har veltet innover meg....mysteriet er løst!

He he.....det var da fint ;)

Ha en riktig så fin dag da :)

Skrevet

He he.....det var da fint ;)

Ha en riktig så fin dag da :)

Ja dette var andre boller! Endelig et oppsett man kan kjenne seg igjen i!

Ha en supergod dag du også!

Gjest Pontiac
Skrevet

Takk skal du ha! Nå gjenstår bare det magiske grepet som gir meg vertikal deling. Jeg leste på Webmaster at det var nok å klikke på påskekurven under Min Side.

Du skal som du sier klikke på påskekurven. Noen trykker F5 etterpå.

Jeg trykket ned DOL og åpnet det på nytt og da var det nye, og mye bedre, oppsettet på plass. Og der har det vært siden :)

Skrevet

Du skal som du sier klikke på påskekurven. Noen trykker F5 etterpå.

Jeg trykket ned DOL og åpnet det på nytt og da var det nye, og mye bedre, oppsettet på plass. Og der har det vært siden :)

Ja, men jeg skjønt det slik at det er en forutsetning at man er logget inn for at det vertikale oppsettet skal komme opp. Er det slik å forstå at F5-knappen setter det tilbake til horisontalt modus?

Gjest Pontiac
Skrevet

Ja, men jeg skjønt det slik at det er en forutsetning at man er logget inn for at det vertikale oppsettet skal komme opp. Er det slik å forstå at F5-knappen setter det tilbake til horisontalt modus?

F5 er visst "oppdattering".

Har funket for en del av dem som ikke har fått oppsettet automatisk etter å ha trykket på påskekurven bare :)

Men har du ønkset oppett nå så har ikke F5 noen verdi for deg på det punktet :)

Gjest ny, takknemmelig bruker
Skrevet

F5 er visst "oppdattering".

Har funket for en del av dem som ikke har fått oppsettet automatisk etter å ha trykket på påskekurven bare :)

Men har du ønkset oppett nå så har ikke F5 noen verdi for deg på det punktet :)

Jeg er veldig fornøyd med det hele nå, og er lettet over å slippe den vanvittige scrollingen....pekerfingeren kan nå ta en etterlengtet påskeferie :-)

Igjen takk for rask hjelp fra deg!

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med det hele nå, og er lettet over å slippe den vanvittige scrollingen....pekerfingeren kan nå ta en etterlengtet påskeferie :-)

Igjen takk for rask hjelp fra deg!

Er en av de får som turer DOL såpass tidlig (selv om det i dag ikke var veldig tidlig) så det var bare kos å se andre i farta her inne og å kunne få spørsmål jeg kunne hjelpe litt til med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...