Gå til innhold

Lav aktivitet på dol

Anbefalte innlegg

sammfunnskritiker
Skrevet

Hei.

Det er en ting jeg undres over, hva skyldes det at det er færre folk og færre innlegg her inne? Snakker vi om en samlet boikott, eller en gjeng som ikke greier å orientere seg og akseptere et nytt konsept?

Tanken med sidene er jo geniale, så jeg gleder meg virkelig til folk får opp øynene og er med. Kanskje er det sundt med et "klientell" skifte her inne?

Har de gamle traverne fra 1805, stukket av?

Gjest Pontiac
Skrevet

Etter hva jeg fikk med meg så orket ikke folk det nye DOL av foskjellige grunner.

Oppsett, farger, manøvreringsproblemer etc. etc. Jeg syntes foresten at det var skrekkelig slitsomt selv å traske her inne.

Hvor de er blitt av.....det ble en del trafikk på danskeDOL bla. Men aller mest liv ble det i et eget åpnet sted for DOLerne på en annen side/annet sted.

Det er nok flere av de gamle traverne som returnerer når DOL nå begynner å bli såpass brukervennlig igjen.

Om det har vært sunt med ny giv her inne uten det gamle klientellet? Det får vel nesten hver og en svare på.

Selv synes jeg nok det har vært fint at en del nye har fått litt plass her inne slik at de forhåpentligvis er mer fremtredende om DOL går tilbake til slik det var.

Gjest krremt
Skrevet

Tror du har rett i antagelsene dine. Dessuten: Like før omleggingen av DOL-forumene var det en del "trolling" her. Noen klaget på det. Så ble en del lei av å få plagsomme kommentarer. Kanskje noen av disse har tatt seg en pause eller blitt borte for godt. Gemini skrev for en tid tilbake at stemningen her går i bølger. Tror hun har rett.

Diskusjon av brennbare tema pleier å få opp aktiviteten her, men ikke overdriv ! :-) Flertallet her er damer og de ser ut til å være mest opptatt av dagsaktuelle personlige ting, sånt som menn ofte kaller navlebeskuende temaer eller diskusjoner av pavens skjegg!

Skrevet

Må ikke glemme at det er midt i påska, da. Jeg er ikke på hytte, men benytter dager med fri og fint vær til å rake og rydde i hagen, sitte på trappa og sole meg og lese gamle krimbøker. Er på nettet så lite som mulig.

:)

(Men nå som den valgfrie vertikalen er her, skal jeg nok ikke forlate Dol, nei.)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Samlet boikott? Vet ikke.

Men en del klaget veldig over scrolling som oppstod ved horisontal deling. Så de flyktet til annet forum med.....ja, nettopp: horisontal deling.

Det er roligere her nå, og jeg håper også flere av "de gamle traverne", som du kaller dem, dukker opp. Mange er jo meget trivelige mennesker. :-)

Skifte av klientell? Mulig at de som skrev lite, nå skriver mer? og at det derfor ser ut som at klientellet er skiftet?

Skrevet

Vel, for egen del kan jeg svare at med det nye opplegget syntes jeg det blei såpass uoversiktlig og tungvint at jeg rett og slett ikke gadd å gå inn her lenger. Kjente meg ikke igjen heller. musikeren er tross alt en fyr som er var for bråe forandringer.

Men det er godt nå å se at dette med vertikaldelt meldingsliste er tilbake igjen! Tross alt, selv om jeg ikke har vært noen ivrig skribent de siste åra, så synes jeg det ville være litt trist om dol skulle forsvinne helt ut av min datahverdag. Har nå faktisk hengt her inne noen år nå:-)

Skrevet

Etter hva jeg fikk med meg så orket ikke folk det nye DOL av foskjellige grunner.

Oppsett, farger, manøvreringsproblemer etc. etc. Jeg syntes foresten at det var skrekkelig slitsomt selv å traske her inne.

Hvor de er blitt av.....det ble en del trafikk på danskeDOL bla. Men aller mest liv ble det i et eget åpnet sted for DOLerne på en annen side/annet sted.

Det er nok flere av de gamle traverne som returnerer når DOL nå begynner å bli såpass brukervennlig igjen.

Om det har vært sunt med ny giv her inne uten det gamle klientellet? Det får vel nesten hver og en svare på.

Selv synes jeg nok det har vært fint at en del nye har fått litt plass her inne slik at de forhåpentligvis er mer fremtredende om DOL går tilbake til slik det var.

Evig enig med deg i at det vil være sunt med nytt blod her inne! Savner gamle dager da det var både temperament og humor her inne. Og faktisk en del riktig så gode diskusjoner om temaer som lodda litt dypere enn matoppskrifter og beste skyllemiddel. Legger en opp noen lissepasninger eller ballespark her nå er det jo knapt respons å få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...