Gå til innhold

avstandsforhold

Anbefalte innlegg

Gjest blæh
Skrevet

Jeg er sammen med en som ikke bor på samme plass som meg og vi ser hverandre stort sett i helgene og sånn innimellom.Det jeg skal si er at hvaer gang vi er sammen så forventer han sex hele tiden,og har vi ikke sex hver gang han har lyst så blir han fornærma ,han blir sur og sier at jeg slettes ikke har lyst på han,at jeg ikke vil ta på han osv.men dette r slett ikke tilfelle fra min side så jeg føler meg nesten presset til at vi må ha sex hele tiden når vi møtes bare for å tilfredstille han og ikke meg.klart jeg har lyst på han og vil kose men det er ikke alltid dagsformen er helt bra eller at det er andre ting som har kommet i veien.vanskelig da siden vi ikke møtes så ofte,jeg klarer ikke å innstille kroppen min på at akkurat de og de dagene skal jeg være kåt HELE tiden.har prøvd å forklare dette til han men han kommer da alltid frem til at jeg ikke vil ha han lenger.hva kan jeg gjøre?jeg synes det er slitsomt...

Solsikkefrø
Skrevet

Hmmm.. da er vi to dessverre... jeg aner ikke hva du skal gjøre, har ingen råd, men vile bare fortelle deg at du ikke er alene... det er slitsommt!! Og selv om det er feil å ha sex bare fordi han vil, så føler jeg at jeg bør gjøre det fordet, for eller blir kanskje forholdet dødsdømt.... :(

Skrevet

Hmmm.. da er vi to dessverre... jeg aner ikke hva du skal gjøre, har ingen råd, men vile bare fortelle deg at du ikke er alene... det er slitsommt!! Og selv om det er feil å ha sex bare fordi han vil, så føler jeg at jeg bør gjøre det fordet, for eller blir kanskje forholdet dødsdømt.... :(

Jeg syns et sånt forhold høres dødsdømt ut allerede, jeg. Jeg hadde i alle fall ikke giddet å fortsette i et forhold der ikke begge parter ønsket å utvikle forholdet i bredden og dybden, og ikke bare sex.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg syns et sånt forhold høres dødsdømt ut allerede, jeg. Jeg hadde i alle fall ikke giddet å fortsette i et forhold der ikke begge parter ønsket å utvikle forholdet i bredden og dybden, og ikke bare sex.

Er så enig. Når et forhold er bra i utgangspunktet, faller det seg naturlig at begge ønsker sex....

Skrevet

Det virker jo som om han er litt usikker på seg selv siden han likestiller din sexlyst med din hengivenhet overfor ham.

Et forhold som skal vare må bygges på myyyye mer enn bare sex.

Det er jo naturlig at man ønsker å ha sex når man treffes sjelden. MEn det betyr ikke at man ønsker å ha sex hele tiden hver eneste gang!

JEg har selv hatt noen avstandsforhold, og sex har det vært ,men også mye annet.

Snakk med ham om dine behov og om dine følelser. Og forstår han ikke hva du prøver å si, eller vil han ikke forstå - så er han ikke verdt din tid :)

Skrevet

Han høres temmelig umoden ut spør du meg. Hvor gammel er han?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...