Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er alt rolig, stille og fredelig. O salig lykke, det er godt!

Og dol likner seg selv litt igjen. Slett ikke verst!

hare1365380455
Skrevet

Jeg er hjemme, og så skal jeg jobbe i helgen. Før det vil jeg slappe av..... .)

Skrevet

Jeg er hjemme i denne Påsken og siden det er snøstorm i fjellet så angre jeg ikke på at jeg tok på meg jobb og ikke er på hytta :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er så fornøyd!

Er hjemme i påsken, noe jeg stort sett er hvert år. Her blåser det orkan for øyeblikket, så jeg tenkte å fyre litt, og bare nyte synet av en flott DOL-utgave!

Skrevet

Vi er hjemme denne påsken. Jeg skal jobbe lørdag og gubben jobber fra i morgen t.o.m 2.påskedag.

Det blåser kraftig ute og vi har fått snø igjen (skulle hatt et par ord med den som bestillte det!) så vi koser oss inne med godteri og god mat.

Jeg veksler mellom å dole og å strikke + at jeg tar unna en del klesvask, for den får man jo aldri ferie fra.

Skrevet

Vi er hjemme og koser oss med tvillingene. Kjempefint vær her, så besøket her er glad de ikke er hjemme på vestlandet med snøen akkurat nå :)

hare1365380455
Skrevet

Vi er hjemme denne påsken. Jeg skal jobbe lørdag og gubben jobber fra i morgen t.o.m 2.påskedag.

Det blåser kraftig ute og vi har fått snø igjen (skulle hatt et par ord med den som bestillte det!) så vi koser oss inne med godteri og god mat.

Jeg veksler mellom å dole og å strikke + at jeg tar unna en del klesvask, for den får man jo aldri ferie fra.

Jeg holder også på med klesvask og litt rydding her og der.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd fordi DOL har blitt brukandes igjen :)

Ellers er minstemann syk med feber og forkjølelse. Han er slapp, men klarer ikke å ta det med ro likevel. Blir litt stresset av det da...

Været passer heldigvis veldig godt til å ha syke barn, så jeg slipper å være irritert for det :)

Akkurat nå er mannen og jentene på besøk hos bestemor, mens minstemann og jeg steller hjemme. Det går i nys med påfølgende enorme mengder snørr som kommer ut, slappe av i 2 minutter i fanget til mor, kaster puter lengst mulig bort fra sofaen og storflørting med mor.

Ellers skjer det fint lite. Håper på frisk gutt og noen fine dager senere så vi kan ta oss en tur ut.

Gjest Aviaana
Skrevet

Vi er hjemme og koser oss med tvillingene. Kjempefint vær her, så besøket her er glad de ikke er hjemme på vestlandet med snøen akkurat nå :)

eh er tvillingene født?

Skrevet

Jeg er endelig hjemme igjen og skal nyte finværet med naboer på svalgangen og håper at jeg får et par besøk og får tatt noen utepils.

Skrevet

eh er tvillingene født?

Ja, de er 17 dager gamle nå

Gjest Aviaana
Skrevet

Ja, de er 17 dager gamle nå

gratulerer så mye:) var eksilforumet vårt, og så innlegget ditt om graviditeten, men innlegget var nok eldre enn jeg trodde.

Så koselig, gutter, jenter eller en blanding?

Skrevet

gratulerer så mye:) var eksilforumet vårt, og så innlegget ditt om graviditeten, men innlegget var nok eldre enn jeg trodde.

Så koselig, gutter, jenter eller en blanding?

En av hver :)

Gjest midia
Skrevet

Vi sitter nesten værfast innendørs.

Det går mye i spill, data, tv og kryssord.

Masse god mat, gleder oss til jegergryte i kveld nam nam.

Gjest togli
Skrevet

Vi kom hjem igår kveld, etter fem dager i Oslo.

Idag hadde vi besøk av tre familier som bare kom poppende inn døra etter tur. Veldig koselig! Laga pai og satte fram sjokolade og brus. De siste gjestene gikk for en time siden. Ellers ser det ut som det blir innepåske (det er null grader og været ser ikke ut til å bestemme seg for noe som helst..) med småturer hit og dit :-)

Skrevet

Etter mange fridager med snuppa har ho reist til faren nå. Så i dag har jeg tatt en superrask treningsøkt, hjulpet en venn noen timer med litt oppussing. Så 1 1/2 times sykletur. Første i år.

Deilig med fri så man kan gjør akkurat det man vil:-)

Skrevet

Så lite som mulig. :o)

En hyttetur ble akkurat avlyste uten at jeg ble veldig lei meg av den grunn. ;o) Kunne spart meg for all denne forbaskede nysnøen da - skulle ha våronn i hagen jeg, men den er jo helt nedsnødd!

Skrevet

Så lite som mulig. :o)

En hyttetur ble akkurat avlyste uten at jeg ble veldig lei meg av den grunn. ;o) Kunne spart meg for all denne forbaskede nysnøen da - skulle ha våronn i hagen jeg, men den er jo helt nedsnødd!

Har kommet et lass med snø her også. Hvorfor det, jeg vil ha vår! Vår!

Skrevet

Har kommet et lass med snø her også. Hvorfor det, jeg vil ha vår! Vår!

Da vi kom hit på onsdag var det bart overalt - knapt en snøflekk å se! Nå (søndag morgen) har vi brøytet gårdsplassen to ganger med traktor for ikke å vasse til knes i snø! Det må ha snødd rundt 40 cm på 3-4 dager, minst!

Jaja - ungene og jeg skal ut og lage snøborg etterhvert tenker jeg! :o) Og utpå dagen, når snøen på gangveien har smeltet igjen skal vi ut med syklene og prøve å lære ungene å sykle. Dvs. Lillemor knekte koden nå i påska og sykler som bare det uten støttehjul, men eldstemann mangler _totalt_ balanse, jeg fatter ikke hvordan vi skal få ham til å lære å sykle altså. *Svett* Men, ok, det var littebitt fremgang fra i går formiddag til i går ettermiddag, det skal han ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...