Gå til innhold

Endelig kan jeg dole igjen!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå er det blitt kjempefint her! Jeg fant påskekurven og trykket f5, så nå er det nesten som før i tiden, bare bedre.... JIPPI!

Nå vil jeg atter lese her inne hver dag....

hare1365380455
Skrevet

Men det er litt stress å måtte gå inn på kurven hver gang man skal på dol....

;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men det er litt stress å måtte gå inn på kurven hver gang man skal på dol....

;)

det er ikke nødvendig. Det er bare å logge seg på... , trykke F5 og vips- så har du innstillingen du selv har valgt.

hare1365380455
Skrevet

det er ikke nødvendig. Det er bare å logge seg på... , trykke F5 og vips- så har du innstillingen du selv har valgt.

Ok, jeg får prøve det neste gang. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvilken påskekurv?

På "min side" er det en påskekurv. Trykk på den og eventuelt F5, så har du det gamle doloppsettet!

Gjest Aviaana
Skrevet

På "min side" er det en påskekurv. Trykk på den og eventuelt F5, så har du det gamle doloppsettet!

Takk, nå forstår jeg begeistringen deres:)

Skrevet

Aha - det skal jeg gjøre neste gang! Takkar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...