Lurveline Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2776 Man må skaffe seg moroa selv, er det noe som heter. Derfor setter jeg igang en avstemning på hvilken låt dolerne synes bør vinne Grand Prix dette året. Klikk deg inn på linken over og du får opp alle melodiene. Jeg holder på å pløye meg gjennom sangene, så min stemme kommer senere. Kom igjen å stem folkens! ) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Å fydda så mange låter. Liten sjanse for at jeg noen gang hører alle dem. Men jeg har hørt den norske og er helt sikker, vi kommer til å få en solid 16ende plass. 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 Å fydda så mange låter. Liten sjanse for at jeg noen gang hører alle dem. Men jeg har hørt den norske og er helt sikker, vi kommer til å få en solid 16ende plass. Som vanlig var det masse møl og alt bærer preg av å være ti år for sent ute. Men, her er nå i allefall min vurdering: Sveits Cypros Moldova Island Årets sisteplass blir på Tyskland. Norge havner sånn ca. midt på treet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.