Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2007 Dolavstemning

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2776

Man må skaffe seg moroa selv, er det noe som heter. Derfor setter jeg igang en avstemning på hvilken låt dolerne synes bør vinne Grand Prix dette året. Klikk deg inn på linken over og du får opp alle melodiene.

Jeg holder på å pløye meg gjennom sangene, så min stemme kommer senere.

Kom igjen å stem folkens! :o)

Skrevet

Å fydda så mange låter. Liten sjanse for at jeg noen gang hører alle dem. Men jeg har hørt den norske og er helt sikker, vi kommer til å få en solid 16ende plass.

Skrevet

Å fydda så mange låter. Liten sjanse for at jeg noen gang hører alle dem. Men jeg har hørt den norske og er helt sikker, vi kommer til å få en solid 16ende plass.

Som vanlig var det masse møl og alt bærer preg av å være ti år for sent ute. Men, her er nå i allefall min vurdering:

Sveits

Cypros

Moldova

Island

Årets sisteplass blir på Tyskland.

Norge havner sånn ca. midt på treet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...