Gå til innhold

Trenger raskt hjelp for å kryptere modem!

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Har nettopp prøvd den adressen du ga, men får bare opp "siden kan ikke vises".. :(

Du vet du hva, jeg månok prøve finne mer ut av dette gjennom den instruks-boka, jeg. Det står sikkert der på en eller annen rar måte, men hittil har jeg ikke skjønt så mye av det hele... :(

Ikke stress for min skyld, jeg får kontakte agder telenett heller....har nå uansett ikke fått konfigurert nettet i påsken, og det er det ikke noe å gjøre med. Men kjedelig at naboer surfer i vei på våres, da :(

Du tusen tusen takk for at du har vært så grei. ! Er helt imponert, jeg.

Gir beskjed om jeg finner u av noe nytt i boka...

:) fra Hope

Jeg kom nemmelig til å tenke på at logikken sier meg at det nok er annet enn "Admin" som mange andre har som må brukes.

Hvis ikke kan naboene dine få kontakt med routeren din og se evnt. passord du har satt like lett som deg selv.

Derfor tror jeg at du må ta kontakt med tjenestelev. din i morgen og få instruksjoner for dette.

Lei jeg ikke kunne hjelpe noe mer, har lest både norsk, engelsk, spansk uten hell, og prøvd å hoppe i franske og tyske linjer også :D

Det er svært viktig at du får sikret nettet deres, ikke bare for surfhastighet, men mulighetene for at andre laster/surfer ulovlige ting som da blir "på dere"

Du kan kontakte Agder Telenet i morgen eller deres lev. av data, North Corporation, de har bla. E-post (denne kan du jo prøve nå) firmapost.nortcorporation.no eller du finner tlf. etc. på sidene deres:

http://www.northcorporation.no/

Hvis du har lyst til å "forske" mer inntil i morgen så dytt inn cd. som fulgte routeren. Der er brukermannualer på andre språk samt en god del informasjon om routeren, kanskje finner du løsning på problemet der :)

Skrevet

Jeg kom nemmelig til å tenke på at logikken sier meg at det nok er annet enn "Admin" som mange andre har som må brukes.

Hvis ikke kan naboene dine få kontakt med routeren din og se evnt. passord du har satt like lett som deg selv.

Derfor tror jeg at du må ta kontakt med tjenestelev. din i morgen og få instruksjoner for dette.

Lei jeg ikke kunne hjelpe noe mer, har lest både norsk, engelsk, spansk uten hell, og prøvd å hoppe i franske og tyske linjer også :D

Det er svært viktig at du får sikret nettet deres, ikke bare for surfhastighet, men mulighetene for at andre laster/surfer ulovlige ting som da blir "på dere"

Du kan kontakte Agder Telenet i morgen eller deres lev. av data, North Corporation, de har bla. E-post (denne kan du jo prøve nå) firmapost.nortcorporation.no eller du finner tlf. etc. på sidene deres:

http://www.northcorporation.no/

Hvis du har lyst til å "forske" mer inntil i morgen så dytt inn cd. som fulgte routeren. Der er brukermannualer på andre språk samt en god del informasjon om routeren, kanskje finner du løsning på problemet der :)

WOW! Imponert - tenk å lese på alle de språkene, da! Snakk om kult! :)

Du er god du og tusen takk igjen for at du engasjerte deg så for en villt fremmed! Jeg skal nok kontakte leverandøren, jeg - for ja, det er viktig å få ordnet dette. Er litt lei av at naboer surfer i vei med god samvittighet...jaja..

Igjen, TAKK! :) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...