Gå til innhold

Lære seg å sminke?

Anbefalte innlegg

Gjest Kan ikke sminke seg
Skrevet

Det er synd å si det, men jeg er i slutten av 20-årene og har i grunnen ikke så god peiling på hvordan jeg skal sminke meg selv best mulig. Det går mest i mascara og lipgloss, men det hadde vært fint med noe mer av og til. Kunne tenke meg å lære dette og evt få kjøpt sminke som passer meg. Noen tips om steder i Oslo jeg kan få gjort dette? Nevn gjerne prisen også. :-)

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

En venninne fikk tips hos Body Shop.

Skrevet

Make Up store i bogstadveien kan du også få hjelp om du spør. Aner ikke hva prisen er.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hudpleiesalonger har noen ganger smikeveiledning/ansikspleie i gruppeundervisning, da er det ikke så dyrt som individuell sminkeveiledning. Førhør deg, eller følg med på kursannonser. Av og til er det kampanje i parfymerier også, men da må du sitte i alles påsyn i så fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...