Gå til innhold

Ubehagelig opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i trondheim er det ikke akkurat noe påskevær, så jeg tenkte at jeg skulle få litt farve på kroppen ved hjelp av solarium.

Tok turen nedover å gledet meg til å få sol på kroppen... etter at sola har stekt på meg i 5-7 min hører jeg masse lyder...

Høres ut som ungdommer som sitter inne på solstudioet... plutseli hører jeg at det dunker og bråker så fælt.. men tenkte ikke noe spesielt over, bortsett fra at jeg begynte å se mot døra ofte.

Hører at de roper og ler...

Så etter 18 min i sola ser jeg mot døra.... og så står den plutselig opp.........

DØRA STÅR PÅ VIDT GAP..... og jeg er 110% sikker på at jeg låste!! Og døra sto åpen men med låsen ut, hvis dere skjønner. Som om den skulle vært låst!

Tok fort døra igjen og tok på meg klærne... og sprang derifra...Så ingen i det jeg dro, men de kunne ha gjemt seg!

Kjenner at jeg er sikkeli forbanna no....

Har helt angst for at noen skal komme å ta meg om dere forstår... ligger jo helt hjelpesløs i sola.... det er det verste som kan skje... så nå står plutselig døra på vidt gap..................................................................

FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest god påske
Skrevet

Så ekkelt! Noen ungdommer som kjedet seg sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...