Gå til innhold

Ville du sagt noe til venninna di?

Anbefalte innlegg

Gjest Tullippa
Skrevet

jeg har en venninnne som liker å synge. Hun har tidligere sunget i kor,og synes selv at hun er veldig flink til å synge.

Jeg har hørt henne synge i noen sosiale anledninger, og jeg syntes det var veldig falskt. Det kan være stemmeleie eller type sang, at hun velger det som blir helt feil for stemmen. Andre jeg kjenner har også sagt til meg at ikke var så veldig imponerte akkurat.

Nå skal hun i bryllup til en felles venn av oss, og har bestemt seg for å bidra med en sang.

Bør jeg som god venninne hinte om at jeg synes at hun synger falskt? eller bør jeg la henne leve i den tro at hun er en god sanger og håpe at hun ikke melder seg på IDOL og blir knust der?

Mista nikket
Skrevet

Er det bare du som syns det eller har andre hinta om det?

Skrevet

Jeg ville nok uansett ikke sagt noe. Gleden ved å synge har hun jo, og det ville være trist å ta fra henne den.

Om hun skulle begynne å opptre mye offentlig vil nok noen si i fra til slutt hvis det virkelig er ille.

Gjest lillee_my88
Skrevet

Er det bare du som syns det eller har andre hinta om det?

rart hun har sunget i kor uten at korleder har hintet frampå at hun må øve på noe spesielt? men det tross alt bedre at du sier til henne at det ikke er alltid det låter så bra, en at et par hundre gjester ler og fniser av henne om det går skikkelig gale i bryllupet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har også en slik venninne, faktisk. Jeg lar henne synge i vei. Sanggleden er viktigere enn at det alltid er rent.

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde feiget ut og ikke turt å sagt noe...

Gjest eeppm
Skrevet

Alt er jo relativt. Hvor stygg er en stygg sangstemme? Personlig vet jeg at min sangstemme er fæl til offentlig bruk, men små barn synes at den er fin og liker at jeg synger.

Jeg synes som de andre sier, at sanggleden er det viktigste. :-)

Bar se på hun i "Friends" :-))

En annen ting: Kanskje du har et fint øre for musikk... Kanskje de andre ikke oppdager de sure tonene som du hører?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...