Gå til innhold

Er det sant at..?

Anbefalte innlegg

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Leser på en side på nett at i Amsterdam får uføre sex på blå resept. Er dette sant? Hvordan praktiseres det i såfall? Hadde vært'no her i Norge. Eller? :P

Link til siden for dem som er interessert:

http://www.turistreiser.no/amsterdam.htm

Skrevet

Det er sikkert sant, men jeg kan ikke se at jeg ser vitsen med det. Kan man ikke like gjerne gå på byen å få seg et ONS da?

Diskusjonen har vært oppe her i landet også. Det er den mest skrullete diskusjonen jeg har hørt. Takk, i dag vil jeg gjerne ha Johnny Depp på blå resept. LOL

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Det er sikkert sant, men jeg kan ikke se at jeg ser vitsen med det. Kan man ikke like gjerne gå på byen å få seg et ONS da?

Diskusjonen har vært oppe her i landet også. Det er den mest skrullete diskusjonen jeg har hørt. Takk, i dag vil jeg gjerne ha Johnny Depp på blå resept. LOL

Ja Depp'ern hadde fått kjørt seg!! ;o)

Skrevet

Ja Depp'ern hadde fått kjørt seg!! ;o)

Øverst på ønskelista :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...