Gjest Anna Belinda Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Leser på en side på nett at i Amsterdam får uføre sex på blå resept. Er dette sant? Hvordan praktiseres det i såfall? Hadde vært'no her i Norge. Eller? Link til siden for dem som er interessert: http://www.turistreiser.no/amsterdam.htm 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Det er sikkert sant, men jeg kan ikke se at jeg ser vitsen med det. Kan man ikke like gjerne gå på byen å få seg et ONS da? Diskusjonen har vært oppe her i landet også. Det er den mest skrullete diskusjonen jeg har hørt. Takk, i dag vil jeg gjerne ha Johnny Depp på blå resept. LOL 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Det er sikkert sant, men jeg kan ikke se at jeg ser vitsen med det. Kan man ikke like gjerne gå på byen å få seg et ONS da? Diskusjonen har vært oppe her i landet også. Det er den mest skrullete diskusjonen jeg har hørt. Takk, i dag vil jeg gjerne ha Johnny Depp på blå resept. LOL Ja Depp'ern hadde fått kjørt seg!! ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Ja Depp'ern hadde fått kjørt seg!! ;o) Øverst på ønskelista ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.