Gå til innhold

Flott!!

Anbefalte innlegg

Gjest liljana
Skrevet

Det ble jo nesten som gamle dol etter at jeg trykket på påskekurven..Håper bare det fortsetter sånn...har vært på dol siden starten,men kun for å lese. nå fant jeg ut at jeg ville delta mer aktivt her inne. Føler at jeg kjenner de gamle traverne her selv om jeg ikke har deltatt aktivt før. håper de også kommer tilbake snart.

Skrevet

Ja, vi er mange som er fornøyde nå!!! Og alle er velkomne tilbake :)

Skrevet

Hvor finner dere denne påskekurven??

Nysgjerrig

Skrevet

Hvor finner dere denne påskekurven??

Nysgjerrig

Gå inn på valget "min side" i menyen på venstre side, der er påskekurven. :o)

Skrevet

Ble nysgjerrig på denne "påskekurven", og prøver å finne "min side". Men hvor er DEN, da?

Skrevet

Ble nysgjerrig på denne "påskekurven", og prøver å finne "min side". Men hvor er DEN, da?

I menyen helt til venstre på siden, under personlig, litt ned på siden.

Skrevet

"Min side" finner når du har logget deg inn. Den befinner seg da rett over "logg ut".

Gjest Rinja
Skrevet

Hei Lillemusami ;o)

Lenge siden jeg har vært her nå....

Hint om hvem jeg er ?? Rambo.... :o)))

Alt er jo nytt her, tar tid og sette seg inn i det...

Hva er denne påskekurven? Har trykket på den jeg, men det skjer ingenverdens ting :o(

Ikke kom jeg inn med gamle passordet mitt eller nicket heller :o(

Klem

Gjest Topprun
Skrevet

Nå fikk jeg det til :o)))

Hadde skrevet feil passord jeg, men nå er jeg her :o))

Hadde ikke vært her siden november....alt er nytt her...

men nå fikk jeg også forandringene når jeg trykket på påskekurven ... tar nicket Rinja i stedet, siden jeg minner mer om en gris enn en Hest :o)))

Masse klemmer

Gjest Rinja
Skrevet

men nå fikk jeg også forandringene når jeg trykket på påskekurven ... tar nicket Rinja i stedet, siden jeg minner mer om en gris enn en Hest :o)))

Masse klemmer

tester...

nå har jeg Rinja på både hotmailen og online adressen min nå....trodde ikke det gikk an jeg....

Skrevet

Masse klemmer

*Fnis* Ordentlig grisejente er du! ;o) Du er forøvrig i godt selskap, men det vet du jo!

Gjest Rinja
Skrevet

*Fnis* Ordentlig grisejente er du! ;o) Du er forøvrig i godt selskap, men det vet du jo!

hehe...

er jo opplært av deg jeg :o)))))))

Var en uskyldig jente helt til jeg ble kjent med deg jeg.

Torde aldri hverken si eller skrive så i "dybden" slik jeg gjør til deg :o)))

(Godt å ha noen å skylde på ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...