Gå til innhold

Lei meg

Gjest Dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Dårlig gjort?
Skrevet

Jeg sendte en sms til en vennine jeg har kjent i over femten år. Spurte om hun ville finne på noe. Hun skrev tilbake at hun skulle møte moren. Et kvarter senere møter jeg henne sammen med en annen vennine av meg. Hyggelig.

Skrevet

Hun hadde kanskje en avtale om å møte moren litt senere på dagen, slik at hun ikke hadde tid til å finne på noe i mellomtiden? Det er ikke sikkert hun hadde onde hensikter, selv om vi kvinner ofte tror det verste:)

Gjest miss orange
Skrevet

For alt du vet traff hun denne venninnen mens hun var på vei til moren sin! Og pratet med henne siden de skulle samme vei. Tro ikke alltid det verste! Moren avlyste kanskje også, og så traff hun tilfeldigvis denne andre venninnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...