Gjest kul ved øret Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Går det an? Jeg har fått en kul der, som jeg merket i går... Har lenge hatt dottfølelse i øret og kraftig hodepine, kan det være denne som "vokser"?? Den er ikke så veldig stor, som en 50 øring kasnkje! Den er ikke "løs", sitter hardt fast og den sitter ved øreflippen, men litt lengre inn mot kinnet liksom... Skal slike kuler alltid sjekkes eller skal man tro det er en fettkul eller en hoven kjertel eller no?? Hvis det er det, skal den da sjekkes eller vil den gå bort av seg selv?? Har alltid vært litt redd for kuler jeg... 0 Siter
Gjest hør med doktor'n Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Gå til legen. Det kan være hovne kjærtler eller fettkul. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Det behøver absolutt ikke å være noe alvorlig, men siden den er relativt ny (?) og vokser, så ville jeg bedt om en vurdering av den. 0 Siter
Gjest svulst er ikke alltid kreft Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Alle svulster er IKKE kreft da ..... så at du skriver kreftsvulst blir feil ... 0 Siter
Gjest Nurse Novel Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Høres ut som en hoven lymfekjertel. Kan kanskje ses i sammenheng med "dott-følelsen" du har i øret? Men hvis du er så engstelig og usikker kan du jo bare dra til legen over påske. 0 Siter
Gjest spesialist-tilhenger Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hvis du har dotter i ørene, bør du be om henvisning til øre-nese-hals spesialist. Det gjorde jeg, etter at fastlegen min ikke hadde klart å finne noe ut om det. Spesialisten fant ut helt andre ting (ikke noe farlig da) slik at jeg nå er kvitt problemet. Den kulen er antakelig helt ufarlig. 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg synes mine fettkuler gjør vondt. Sånn vet jeg at det er en fettkul ihvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.