Gå til innhold

Kreftsvulst ved øret/tinningen??

Anbefalte innlegg

Gjest kul ved øret
Skrevet

Går det an?

Jeg har fått en kul der, som jeg merket i går... Har lenge hatt dottfølelse i øret og kraftig hodepine, kan det være denne som "vokser"??

Den er ikke så veldig stor, som en 50 øring kasnkje!

Den er ikke "løs", sitter hardt fast og den sitter ved øreflippen, men litt lengre inn mot kinnet liksom...

Skal slike kuler alltid sjekkes eller skal man tro det er en fettkul eller en hoven kjertel eller no?? Hvis det er det, skal den da sjekkes eller vil den gå bort av seg selv??

Har alltid vært litt redd for kuler jeg...

Fortsetter under...

Gjest hør med doktor'n
Skrevet

Gå til legen. Det kan være hovne kjærtler eller fettkul.

Skrevet

Det behøver absolutt ikke å være noe alvorlig, men siden den er relativt ny (?) og vokser, så ville jeg bedt om en vurdering av den.

Gjest svulst er ikke alltid kreft
Skrevet

Alle svulster er IKKE kreft da ..... så at du skriver kreftsvulst blir feil ...

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Høres ut som en hoven lymfekjertel. Kan kanskje ses i sammenheng med "dott-følelsen" du har i øret? Men hvis du er så engstelig og usikker kan du jo bare dra til legen over påske.

Gjest spesialist-tilhenger
Skrevet

Hvis du har dotter i ørene, bør du be om henvisning til øre-nese-hals spesialist. Det gjorde jeg, etter at fastlegen min ikke hadde klart å finne noe ut om det. Spesialisten fant ut helt andre ting (ikke noe farlig da) slik at jeg nå er kvitt problemet.

Den kulen er antakelig helt ufarlig.

Annonse

Skrevet

Jeg synes mine fettkuler gjør vondt. Sånn vet jeg at det er en fettkul ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...