Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

Kjente meg deprimert, men skåret lavt på legens test. Minimal med energi. Ville bare sove.. orket fint lite.

Var i Oslo tidligere i denne uka, og fikk hypnose i over 5 timer. (3 økter totalt)

Hva skjer?

Lys våken. Blunker raskere. Kjappere i bevegelsene. Ler lettere.

Nå har eg:

*Lest ferdig en bok, og begynt på den andre (!)

*Regnet mye til kandidatoppgaven. (har ikke gjort noe på 1,5 mnd)

*fikset ting som har ventet i nesten 1 år. (hengt opp 3 lamper, festet en ledning, hengt opp knotter på skuffer, laget natthylle til sengen.)

Hadde butikken vært åpen i dag, hadde eg kjøpt divers på byggbutikk for å fikse mer.

Sååå. Hypnoterapi funker. Behandleren sa han kurerte meg også for frykten for å få orgasme. Men det kan eg ikke svare på enda, siden eg er singel. :c)

God påske, alle sammen!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272416-hypnoterapi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvitsymra

Ååååå - skulle så gjerne visst hvem denne behandleren er!!!

Vil du dele det med meg???

Vær så snill...

Selvsagt kan eg det. :c)

http://www.pathmanhypnoterapi.no/

Råder deg til å være åpen og gjøre så godt som du kan. Pathman er den snilleste karen i to sko, og har en unik omsorg for pasientene sine.

Du trenger ikke være redd for han eller metoden hans eller noe. Bare prøv å bli så tung og slapp som du bare kan. Det kan være lurt å tenke på forhånd hvor det deiligste stedet du kan være eller en episode du minnes med stor glede. Dette minnet kommer du til å bruke en del mens han jobber.

Eg hadde flere rare opplevelser mens han jobba med meg. Vi gikk tilbake i tid, og nøstet opp hendelser til da eg var et lite barn. Det var deilig å komme til tenårene, og kjenne den herlige forelskede følelsen. Mmmm. Hadde helt glemt hvordan min første kjærlighet var. :c)

Øynene ble klistret som "lim". Det er heller ikke bra å åpne dem under hypnosen. Plutselig begynte eg å gråte mens Pathman jobbet. Eg har aldri tenkt på at øynene må være åpne når man gråter. Øyelokket ble sprengt opp et lite hakk, og ut falt de største, tyngste tårene eg noen gang har kjent. Kommer nok aldri til å glemme det.

Eg har endret meg en del. Kjenner det. I dag måtte dirigenten dempe meg under korpsøvelsen flere ganger. Det har aldri hendt på disse 3 årene. Litt røffere og lydhør, blitt :c)

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272416-hypnoterapi/#findComment-2205668
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...