Gå til innhold

Trener dere bekkenbunnen?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jenter- trener dere bekkenbunnen? Knipeøvelser etc?

Har du barn? trente dere også før dere fikk barn?

Selv har jeg født, og gjør knipeøvelser hver dag, men kanskje ikke ofte nok (?). ("Hver dag"... ja- nå har jeg en periode jeg husker det. Så er det helt sikkert andre dager jeg glemmer det fullstendig.) Jeg gjorde sporadiske knipeøvelser før graviditeter.

Gjest togli
Skrevet

Takk for påminnelsen ;-)

Jeg har født tre barn og må innrømme at det kan gå måneder mellom hver gang jeg kommer på å drive knipeøvelser.... Har ikke problemer "der nede" foreløpig iallefall;-)

Skrevet

Som togli takker jeg også for påminnelsen! Lett å glemme! Har født fire barn, og trenger absolutt litt oppstramming. Begynner igjen nå! :)

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Takk for påminnelsen ;-)

Jeg har født tre barn og må innrømme at det kan gå måneder mellom hver gang jeg kommer på å drive knipeøvelser.... Har ikke problemer "der nede" foreløpig iallefall;-)

Har du forsøkt å hoppe på stor trampoline i det siste? Trodde lenge alt var helt ok med muskulatur, helt til jeg tok sats på trampolina.....:)

*Huff*

Gjest togli
Skrevet

Har du forsøkt å hoppe på stor trampoline i det siste? Trodde lenge alt var helt ok med muskulatur, helt til jeg tok sats på trampolina.....:)

*Huff*

Ja, vi har stor trampoline i hagen, så jeg har testet ståa ;-)

Skrevet

Jeg gjør dette i perioder. Måtte gjøre det en del etter fødsel ettersom jeg småtisset på meg om jeg ikke gjorde det. Men det hjalp veldig raskt:-) Nå prøver jeg å gjøre det mens jeg trener sit-ups.

Gjest påskenick
Skrevet

Jeg glemmer det.

Jeg bør gjøre det, også fordi jeg visst er så vid at han ikke har så stor glede av sex.

sammfunnskritiker
Skrevet

Nesten daglig, jeg har litt tvang på det der i grunn.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er flink i perioder. Og når jeg leser innlegg som dette. ;o)

*kniper*

Skrevet

Jeg er også av dem som er periodetrener. Mer intensivt etter i svangerskap og etter fødslene, men når ting er tette igjen, så glemmer jeg det i perioder.

Skrevet

Jeg er flink i perioder. Og når jeg leser innlegg som dette. ;o)

*kniper*

Pussig det der. Satte i gang å knipe med en gang jeg leste overskrifta.. hehe :-) Er vel alle kvinners dårlige samvittighet det der med bekkenbunnstrening, tror jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...