Gå til innhold

Dette lurer jeg litt på...

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Nei...! ;( Skulle liksom se Gyldne Tider, der han var med, men jeg fikk ikke sett det.

Hvordan er han nå, like kjekk og sexy - bare i en eldre utgave? Please si ja da.. Finnes det bilder/linker av ham slik han er nå? Kanskje jeg må Google litt..

Du får ta et søk på bilder på Google, så finner du han både i yngre og eldre utgaver ;-)

Jeg prøvde å kopiere, men fikk det ikke til... Spørs om endel av bildene er kopibeskyttet.

Gjest togli
Skrevet

Nei...! ;( Skulle liksom se Gyldne Tider, der han var med, men jeg fikk ikke sett det.

Hvordan er han nå, like kjekk og sexy - bare i en eldre utgave? Please si ja da.. Finnes det bilder/linker av ham slik han er nå? Kanskje jeg må Google litt..

Du får ta et søk på bilder på Google, så finner du han både i yngre og eldre utgaver ;-)

Jeg prøvde å kopiere, men fikk det ikke til... Spørs om endel av bildene er kopibeskyttet.

Skrevet

Takk for tips, men fant bare et bittelite bilde av ham *skuffet* ;(

Det staves: Bruce Boxleitner..? Eller is that wrong? ;)

Skrevet

Takk for tips, men fant bare et bittelite bilde av ham *skuffet* ;(

Det staves: Bruce Boxleitner..? Eller is that wrong? ;)

Ja, det staves slik. Klikket du deg inn på www.google.no og deretter et klikk på "bilder"? Skriv så inn navnet og du får opp masse bilder!

Skrevet

Ja, det staves slik. Klikket du deg inn på www.google.no og deretter et klikk på "bilder"? Skriv så inn navnet og du får opp masse bilder!

He-he *knise* Sukk og dååhn og hele pakka ;o)

Fikk det til nå, som du skjønner ;)

Rart, jeg gjorde det samme i sted (i går), men det snek seg kanskje inn en stavefeil en plass..

Mister rent pusten her, han er bare skikkelig råflott!!!! ;o)

Skrevet

He-he *knise* Sukk og dååhn og hele pakka ;o)

Fikk det til nå, som du skjønner ;)

Rart, jeg gjorde det samme i sted (i går), men det snek seg kanskje inn en stavefeil en plass..

Mister rent pusten her, han er bare skikkelig råflott!!!! ;o)

Kjekk i sine yngre dager. Ikke fullt så bedårende nå ;-)

Men så vil jeg hslt ha dem under 40 år også da *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...