Gå til innhold

FU: Hvem ville du ha drept?

Anbefalte innlegg

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

Hvis du ble tvunget til å myrde noen, og du fikk velge hvem du skulle myrde, hvem ville du da ha dr

Skrevet

Siste del av setningen skulle være sånn: Hvem ville du da ha drept?

Skrevet

Oj, en eller annen som har mishandlet og drept barn tror jeg.

Skrevet

En mann som har seksuelt misbrukt sin egen lille datter på 6 år.

Gjest melmøll
Skrevet

Det var da et fryktelig spørsmål! Heldigvis har jeg ikke behov for å drepe noen. Tror aldri jeg hadde klart å gjøre det selv iallefall.

Skrevet

Oj, en eller annen som har mishandlet og drept barn tror jeg.

Dersom noen hadde mishandlet og drept katten min, så hadde jeg tatt med meg øksa på skuldra og først hugget vedkommende i benet, deretter i arma for så å gi han et kraftig hugg i magen, stukket ut øyenen hans, dratt ut neglene, gitt han en revesaks i tærna, for deretter å hugget veeeeeeeldig sakte og møysommelig av han hodet.

Så den som har tenkt å plage katten min, burde vært redd. Fryktelig redd...

Skrevet

Dersom noen hadde mishandlet og drept katten min, så hadde jeg tatt med meg øksa på skuldra og først hugget vedkommende i benet, deretter i arma for så å gi han et kraftig hugg i magen, stukket ut øyenen hans, dratt ut neglene, gitt han en revesaks i tærna, for deretter å hugget veeeeeeeldig sakte og møysommelig av han hodet.

Så den som har tenkt å plage katten min, burde vært redd. Fryktelig redd...

Har du barn?

Skrevet

Har du barn?

Nei, men hadde reagert på samme måte om noen mishandlet barnet mitt. Er veldig glad i katten min, og får jeg barn blir jeg vel glad i det også. Forøvrig er dette jeg ville ha gjort med enhver som hadde mishandlet og drept noen jeg er glad i, enten det er min mor, min far, min bror, bestefar eller venner. Så det.

Gjest krimforfatteren
Skrevet

Da jeg leste dette innlegget, var det første jeg tenkte: Ei voksen dame som drev (driver?) ondskapsfull mobbing... Hun er det ondeste menneske jeg har møtt! Hun brukte sin kløkt og evner på å psyke ned andre....bare for underholdningen sin del. Antagelig bare fordi hun kjedet seg. Det skumle er at hun jobber som lærer...Håper at hun ikke er like farlig der..!

Mordvåpen; En biffkniv....

Skrevet

Da jeg leste dette innlegget, var det første jeg tenkte: Ei voksen dame som drev (driver?) ondskapsfull mobbing... Hun er det ondeste menneske jeg har møtt! Hun brukte sin kløkt og evner på å psyke ned andre....bare for underholdningen sin del. Antagelig bare fordi hun kjedet seg. Det skumle er at hun jobber som lærer...Håper at hun ikke er like farlig der..!

Mordvåpen; En biffkniv....

Biffkniv høres bra ut på et sånt menneske. Har opplevd å bli mobba selv på arbeidsplassen. Hun var veldig ond og psykopatisk. For henne hadde nok tingen vært drillbor ;-)

Skrevet

For et fullstendig usmaklig innlegg! At du ikke skjemmes!

Når det er sagt;

-En mann jeg vet om som har en datter med sin datter.

-Nabokjerringa.

-Sjefen

-Den andre sjefen.

-Den tredje sjefen.

-Kemnerkontoransatte.

-Folk som kjører i venstre fil 20 kmt under fartsgrensa.

-Utlendinger som ikke skikker seg.

-Narkovrak som driver med faenskap, dvs alle sammen.

-Israel.

-Iran.

-Palestina.

-Indere generellt.

-Feite mennesker som spiser McDonalds og klager over vekta.

-Uhøflige mennesker.

Jeg kommer sikkert på noen flere sånn etterhvert.

På forhånd takk!

Skrevet

Nei, men hadde reagert på samme måte om noen mishandlet barnet mitt. Er veldig glad i katten min, og får jeg barn blir jeg vel glad i det også. Forøvrig er dette jeg ville ha gjort med enhver som hadde mishandlet og drept noen jeg er glad i, enten det er min mor, min far, min bror, bestefar eller venner. Så det.

:) Jeg skjønner deg godt.

Skrevet

Tja, det er vel sånn det går til at krigene (Bosnia, Afrika osv) aldri tar slutt.

Skrevet

En ond person, sannsynligvis en eller annen overgriper.

Skrevet

Hadde ikke klart å tatt livet av et annet menneske uansett, og om så var ville jeg ikke klart å leve med det i ettertid. Da ville jeg heller valgt meg selv..

Skrevet

Lommemannen.

Bortsett fra at med mindre jeg tok en eller annen pedofil gæring på fersken med mine egne (eller andres) unger, så ville jeg nok ikke vært i stand til å drepe noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...