Gjest klør meg i hodet Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg hadde aldri valgt Telenor abonnement hvis jeg hadde visst at supporten var så dyr!!! 25 kr pr minutt å ringe! (dog makspris på 390 kr). Og så jeg som bare trenger vite hvordan jeg skal få internett på min nye datamaskin istedenfor (eller i tillegg til) den gamle. Men så er det det at jeg husker ikke mitt login navn eller passord, og hvis jeg ber om nytt, må de sende det i posten og det tar mange dager. Pluss at da omstiller de min nåværende maskin til det nye navnet/passordet, og da er jeg litt bekymret for hvis jeg ikke klarer å få til forbindelsen på noen av stedene, så mister jeg internett i påsken.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Når jeg har ringt 05000 har jeg da aldri betalt for det? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 OK, det koster litt, men langt fra det du sier.. http://privat.telenor.no/Internett/Kundeservice/kundeservice_05000.go 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.