Gå til innhold

Hei, kan jeg få maaange meninger om dette??

Anbefalte innlegg

Gjest Livet er en rosa blomsterhage
Skrevet

Dere skjønner, jeg får medisiner av legen min som gjøre meg høy, sprø og rusa. Hver dag. Skal jeg si noe om det til legen min, selv om jeg eeeelsker å ha det sånn every day? lever i en lykkeboble. har egentlig psykiske plager.

Plllliiiiiiiiiiiiiz la meg få høre deres synspunkter.

Skrevet

Jeg synes du skal si det. Det kan hende du har den virkningen av medisinen nå, men det er også en mulighet for at virkningen avtar eller endrer seg.

Så si i fra. Du må gjerne si at du ikke misliker følelsen, men si i fra.

Gjest melmøll
Skrevet

Hva slags vidundermedisin er dette ;-)

Ja, jeg ville nok sagt ifra. Jeg synes det er tryggest å være ærlig overfor legen.

Gjest Livet er en rosa blomsterhage
Skrevet

Jeg synes du skal si det. Det kan hende du har den virkningen av medisinen nå, men det er også en mulighet for at virkningen avtar eller endrer seg.

Så si i fra. Du må gjerne si at du ikke misliker følelsen, men si i fra.

Off...vil ikke si det...

Skrevet

Off...vil ikke si det...

Men hvorfor ikke det?

Er det en vanlig bivirkning av medisinen, så vil vel legen ikke bli forbauset over det.

Er det ikke en vanlig bivirkning, så vil legemiddeltilsynet vite om det.

Du kan lese pakningsvedlegget eller gå inn på

www.felleskatalogen.no

og sjekke hva som står på bivirkninger der.

Skrevet

Placebo?

;-)

Jeg synes du skal si fra. Dette kan fort føre til en form for avhengighet som ikke er så sunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...