Gjest Livet er en rosa blomsterhage Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Dere skjønner, jeg får medisiner av legen min som gjøre meg høy, sprø og rusa. Hver dag. Skal jeg si noe om det til legen min, selv om jeg eeeelsker å ha det sånn every day? lever i en lykkeboble. har egentlig psykiske plager. Plllliiiiiiiiiiiiiz la meg få høre deres synspunkter. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg synes du skal si det. Det kan hende du har den virkningen av medisinen nå, men det er også en mulighet for at virkningen avtar eller endrer seg. Så si i fra. Du må gjerne si at du ikke misliker følelsen, men si i fra. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hva slags vidundermedisin er dette ;-) Ja, jeg ville nok sagt ifra. Jeg synes det er tryggest å være ærlig overfor legen. 0 Siter
Gjest Livet er en rosa blomsterhage Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg synes du skal si det. Det kan hende du har den virkningen av medisinen nå, men det er også en mulighet for at virkningen avtar eller endrer seg. Så si i fra. Du må gjerne si at du ikke misliker følelsen, men si i fra. Off...vil ikke si det... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Off...vil ikke si det... Men hvorfor ikke det? Er det en vanlig bivirkning av medisinen, så vil vel legen ikke bli forbauset over det. Er det ikke en vanlig bivirkning, så vil legemiddeltilsynet vite om det. Du kan lese pakningsvedlegget eller gå inn på www.felleskatalogen.no og sjekke hva som står på bivirkninger der. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Placebo? ;-) Jeg synes du skal si fra. Dette kan fort føre til en form for avhengighet som ikke er så sunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.