Gå til innhold

Kriminell handling uten erstatningsansvar?

Anbefalte innlegg

Gjest Jailbird
Skrevet

Har lyst til å sone noen år i fengsel, men har ikke lyst til å pådra meg erstatningsansvar. Trenger tips til hvilke lovbrudd jeg kan begå som kun gir fengselstraff i mange år.

Gjest hva går av folk?
Skrevet

Har du lyst til å gjøre deg så vondt så værsegod!

Null tanker for framtiden....

Søk profesjonell hjelp straks.

Gjest Jailbird
Skrevet

Har du lyst til å gjøre deg så vondt så værsegod!

Null tanker for framtiden....

Søk profesjonell hjelp straks.

Siden jeg ikke har lyst til å begå selvmord er en fengselstraff en god erstatning.

Gjest lol2k
Skrevet

hvis du smugler narko får du stiv straff og ikke noe erstatning, tror jeg.

Skrevet

Med tanke på norske soningsforhold så er sikkert det en besnærende tanke.

Men hva gjør du hvis du havner innenfor, og det ikke blir noe enklere, kanskje tilogmed værre?

Det finnes helt sikkert alternativer, og hjelp å få. Eller hva med å gå i kloster - det gir vel også en strukturert hverdag? (Vet ikke om du skal ta det forslaget alt for seriøst ;-)

Gjest Morsk
Skrevet

Som allerede nevnt, smugle knark. Det går heller ikke ut over noen (så fremt du blir tatt).

Uansett er du antagelig et case for helsevesenet og ikke fengselsvesenet, og vil nok neppe få ønsket ditt oppfylt uansett hva du gjør.

Gjest miss orange
Skrevet

Siden jeg ikke har lyst til å begå selvmord er en fengselstraff en god erstatning.

Begynn å gjøre noe godt for andre isteden, så skal du se humøret bedrer seg. Å bare grave seg ned i tanker om egen elendighet gjør jo så klart at du får det bare dårligere. Gjør gode tjenester for andre, kjente eller ukjente, det er en god lykkepille. Hvis ikke passer vel bedre psykiatrien for deg enn fengselsvesenet, kan det høres ut som. Dessverre eller heldigvis, ettersom hvem en spør.

Gjest hva går av folk?
Skrevet

Søk hjelp for problemene dine straks, selvmord og fengselsstraff er ingen vei å gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...