Gå til innhold

Tråkket litt i salaten? Aldersforskjell......

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpes
Skrevet

For en tid tilbake traff jeg på noen jenter tilfeldig på pub, vi holdt med samme fotballag og kom derfor i snakk. Det var åp dagtid, de kommer ikke inn på kvelden! Jeg nevnte jeg fikk meg parabol og kunne se kampene hjemme det var ingen invitasjon men de spurte om de kunne se hos meg også hvis det passet. Hvorfor ikke, jeg hadde ingen baktanker med det. De har vært her noen ganger og sett kamper men det har endt opp nå med bare en av de pleier å komme. I dag fikk jeg meg ett lite sjokk.

Det var bare oss to i dag, pleier å ha noen kompiser her også, Hun begynte å spørre om jeg syns hun er pen og hun sa hun sysn jeg er veldig søt. Hun la seg intil meg og begynte å stryke meg på låret. Stoppet henne men fortalte jeg syns hun er pen men visste ikke om det var så lurt det vi drev med der. Hun er 16år og jeg er 25. Det er ikke sånn skikkelig pedo opplegg men jeg må inrømme jeg liker hun veldig godt. Ikke bare fordi hun er glad i fotball :P

Vel, det endte med vi kysset litt, det var alt. va syns dere om det? Er det fælt? Går det an om vi blir sammen? Er litt redd for reaksjoner fra familier på begge sider........

Gjest det er da ok
Skrevet

Hun er "lovlig". Ni år er da helt ok. Har venner med større aldersforskjell som har hatt det fint sammen mye lengre enn du har levd. Go for it...

Gjest Vekten87
Skrevet

Hun er "lovlig". Ni år er da helt ok. Har venner med større aldersforskjell som har hatt det fint sammen mye lengre enn du har levd. Go for it...

bare koslig det, eneste jeg tenker er at hun er veldig ung og kan "mistolke" følelsene... ville holdt meg på vennefronten så lenge som mulig, er dumt å bli sammen og presentere for fam osv så går det skeis... så ta det rolig... og se hvordan det går.. lykke til:)

Skrevet

Jeg var 16 år da jeg ble sammen med en gutt/mann på 25 år. Det var ikke noe problem, jeg var kanskje litt voksen for alderen og han kanskje litt barnslig?:-) I dag er vi gift på 6. året og har totalt vært sammen i 12:-) Så jeg kan ikke helt se det store problemet i dette. Våre familier hadde heller ingen problemer med dette (etter at den første mistenksomheten med at dette aldri kommer til å holde-hadde lagt seg...)

Gjest nicket nei
Skrevet

Jeg var 14 og han 22 når vi fant hverandre, vi lever sammen 18 år etterpå også :)

Gjør det som dere føler for selv og ikke bry dere om hva andre mener.

Skrevet

Jeg ble sammen med en 24-åring da jeg var 16. Jeg opplevde at jeg forandret meg veldig mye, og vokste fra han. Så jeg tror dette kan være vanskelig. Du bør i hvertfall ta ting rolig å se hvordan det utvikler seg.

Skrevet

Jeg er enig med Speak her. Jeg tror de færreste 16-åringer er klar for å binde seg. Eller for å si på en annen måte. De fleste vil ha flere andre kjærester etterpå en den de får når de er 16.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dersom du ønsker etablere deg, så er ikke dette jenta for deg.

De fleste 16 åringer kan gå for en flørt...men ikke livslangt forhold.

Skrevet

Jeg mener hun er for ung, selv om hun er "lovlig" seksuelt sett. Jeg hadde definitivt ikke satt pris på det om datteren min kom hjem med en 25-åring når hun er 16. Etter min mening er aldersforskjellen for stor ennå når den yngste er under 20, først etter at den yngste har rundet 20 begynner det å jevne seg mer ut. Men dette er jo bare min personlige mening, det er helt sikkert mange her inne som har opplevd at det har gått helt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...