Gjest alltid Ensom Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 en nabo sitter masse å ser tv alene, kan se inn vi er nesten i samme alder. Har lyst til å ringe på å spørre om vil ha selskap. Er det for desperat????? er ensom 0 Siter
Zombiebob Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Kommer litt an på hvor godt du kjenner h*n. Kanskje bedre å "tilfeldig" møtes i trappa / på gata, og så invitere h*n inn på ettellerannet uforpliktende? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Kommer litt an på hvor godt du kjenner h*n. Kanskje bedre å "tilfeldig" møtes i trappa / på gata, og så invitere h*n inn på ettellerannet uforpliktende? huffa, det var ikkje bra.. kan være me meg:p neida. det jeg ville ikke ringt på. eller du kunne tatt den gode gamle, " jeg holder på å bake så hadde jeg forlite melk, har du en skvett? må gjerne komme bort på kaffi og kake etterpå viss du vil, hadde vært koslig?" men jeg ville prøvd å passe det inn slik at dere møttes "tilfeldig" utenfor og kommet i prat og at det utartet seg derfra. men selvsagt, sikkert koslig at noen ringer på viss du heller vil gjøre det:) lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.