Gå til innhold

Vi snør ned :(

Anbefalte innlegg

Gjest liljana
Skrevet

Her jeg bor har det snødd og blåst i hele påsken. ingen skiturer og pølsesteking på bålet i år..Ute laver snøen ned, men det blåser heldigvis ikke i dag.Hvordan har været vært hos dere,og hva har dere gjort i påsken?

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi har vært på hytta noen dager.

Været har vært aldeles nydelig. Kald luft, så ingen t.skjorte, men nydelig sol og lite vind.

I går begynte det dog å skye en del over og det haglet/snødde litt.

Siden det var første gang på hytta så har det vært mye jobbing, skuring av skaper, vasking av kopper og kjeler, ordning av senger etc. etc. Til sist sa jeg at: "nå vil jeg hjem så jeg få slappet av litt" :)

Vi dro hjem i går og i dag skal vi brenne litt bål, litt gress rundt et av husene etc.

Så som så vær ute, stille men himmelen er lys hvit og ikke blå :)

Skrevet

Vi har vært på hytta noen dager.

Været har vært aldeles nydelig. Kald luft, så ingen t.skjorte, men nydelig sol og lite vind.

I går begynte det dog å skye en del over og det haglet/snødde litt.

Siden det var første gang på hytta så har det vært mye jobbing, skuring av skaper, vasking av kopper og kjeler, ordning av senger etc. etc. Til sist sa jeg at: "nå vil jeg hjem så jeg få slappet av litt" :)

Vi dro hjem i går og i dag skal vi brenne litt bål, litt gress rundt et av husene etc.

Så som så vær ute, stille men himmelen er lys hvit og ikke blå :)

Jeg har vært alene hjemme i påsken. Her er det sol, men jeg holder meg inne (ikke så veldig glad i mennesker om dagen) og ser alle dvdene jeg ikke får sett når han er her/når jeg jobber, samt kommet up to date på diverse tv-serier. Har også fått skrevet litt (novelle, bok), men ikke så mye som ønskelig. Skal være alene to og en halv dag til. Deilig,

Skrevet

I går skiftet gubben over til sommerdekk. I dag er det full vinter her :( Det snør tett fremdeles.

Gjest midia
Skrevet

I går skiftet gubben over til sommerdekk. I dag er det full vinter her :( Det snør tett fremdeles.

Her har det snødd i 4 dager skikkelig djupsnø har det blitt.

Har måttet ut å måke 3 ganger.

Skrevet

Her har det snødd i 4 dager skikkelig djupsnø har det blitt.

Har måttet ut å måke 3 ganger.

Skikkelig vinter hos dere da.. Her ser det ut til at vi slipper å måke, for nå regner det.

Fra nå av vil jeg ikke se mer snø. Nå må våren komme!

Skrevet

Det snør her også, men vi er heldigvis så late at vi ikke har skifta til sommerdekk ennå.. :P

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Du er ikke alene! Har fått trimma snøfreseren noen ganger her også. (Jeg har mao fått trenet i påsken...)

Skrevet

Vi har fått massevis av snø, hatt skikkelig storm og heller ikke noen påsketur eller bål.

I dag ser vi faktisk sola!!! Og det har ikke kommet snø i natt :)

Skal se det blir vår igjen her også.

Skrevet

Vi fikk snøvær på fjellet i går, og de sa det snødde hjemme på sørlandskysten også- Det er ganske utrolig men likevel ingen sjokk med snø i april. Snøen var borte hjemme da vi kom i går. Nå står påskeliljene fint utsprunget her.

Vi storkoste oss på hytta med masse besøk. Sol var det lite av, men aktivitetene stoppet ikke av den grunn. Masse moro og masse mat. Vi valgte å dra hjem for å ha siste fridagen hjemme. Idag blir det å kose seg med tv, data og en spasertur etter middag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...