Gå til innhold

Banke gamla i stedet for tepper?

Anbefalte innlegg

Gjest Send faenskapet til Tibet
Skrevet

Nå har det gamle helvetet gjort det igjen. Gamla i etasjen over meg, banker tepper rett ned på min veranda. Støvet og driten legger seg i slukene på verandaen min. En gang førte det til oversvømmelse (det ble seff også vist at det var en konstruksjonsfeil på verandaen min og det ble opprettet).

Hele det lille borettslaget hvor jeg bor sympatiserte med meg. Nå har det gamle faenskapet begynt å riste tepper igjen. Jeg hører det så klart, og når jeg går ut for å se hvem som gjør det ser jeg at hun hurtig forsvinner inn igjen. Jeg venter på å ta henne på fersken slik at jeg kan si det direkte til henne. Men hun stikker så fort inn igjen at jeg aldri får gjort det.

Hvem kan si at gamle folk ikke kan være sleipe???

Skrevet

Hvis du bor i et borettslag, så er der vel regler. Og denne gamle (røya hehe) dama kan vel få seg en advarsel for utidig oppførsel?

Gjest Klag!
Skrevet

I mitt borettslag er det spesifikke regler mot akkurat det du sier, tepper o.l. skal ikke ristes i trappoppgangen eller ut av vinduer eller terasse.

Jeg ville "anmeldt" til styret og forklart situasjonen, virker ikke som du har noe godt forhold til hun uansett så hva har du å tape.

Gamlinger blir ofte redde av en advarsel fra "sjefen"

Gjest lillee_my88
Skrevet

prøv å lat som du går ut, men så smell igjen døra etter deg (at du står ute men "har gått igjen" om hun bare kan høre deg men ikke se.. for å så ta henne på fersken slik, om det er mulig. Har du snakket til henne om problemet forresten, forklar at du er lei dritt og møkk og vet at det er hun som gjør det?

Skrevet

Jeg sier som de andre - er det borettslag så klag til styret. Hos oss er det ikke lov til å riste matter utenfor verandaen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...