Gjest Britney Spears? Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Mange sier jeg ligner Britney Spears. Vet ikke jeg..ikke helt sikker. Altså, jeg har lyseblondt hår da og brune øyne. Og jeg liker å sminke meg litt. Hmmm...får ta det som et kompliment da:) Liker meg også i litt korte topper og bukser med lavt liv. Hmmm jaja..er jeg heldig eller uheldig? 0 Siter
Gjest MikroMy Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 uheldig etter min mening, men sikkert heldig etter andres mening;) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Det tror jeg kommer an på hvilken versjon av Britney de viser til. Dersom det er den skalla, dopa versjonen, er du nok ikke den heldigste jeg vet om Hvis de tenker på Britney i gamle dager, da hun var på topp, så ville jeg absolutt tatt det som et kompliment, Selv om hun var noen hakk mer sukkersøt enn det jeg synes er sjarmerende... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.