Gjest Brrrrrrrr Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Noen andre som fikk seg en kald overaskelse i dag... Måtte dra fram ullsokkene igjen og fyre i peisen. Var 16 grader inne når jeg våknet. Brrrrrrrr Var deilig med godvær mens det varte..... 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Ja takk! Fram med skjerf og votter og støvletter og ulljakka igjen her også. Og på med varmovnen! 17 grader i stua i morges. Brrrr... 0 Siter
Speak Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Ja, vi tok med grillen ut. Den ville ikke tenne, så det ble bål/grill. Kasta innpå maten og kom oss raskt hjem igjen. Nå snør det..... MEN det er meldt bedre i morgen, og enda varmere på onsdag. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Uff, ja. Kom hjem fra texas i går. For et par dager siden gikk jeg rundt i singlett, skjørt og sandaler. Så kommer jeg hjem til snø! Vinterjakke og skjerf var jo gjemt langt inni skapet. Sukk. Håper det blir varmere igjen snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.