Gå til innhold

Fy så kaldt det er i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Brrrrrrrr
Skrevet

Noen andre som fikk seg en kald overaskelse i dag... Måtte dra fram ullsokkene igjen og fyre i peisen. Var 16 grader inne når jeg våknet. Brrrrrrrr Var deilig med godvær mens det varte.....

Gjest miss orange
Skrevet

Ja takk! Fram med skjerf og votter og støvletter og ulljakka igjen her også. Og på med varmovnen! 17 grader i stua i morges. Brrrr...

Skrevet

Ja, vi tok med grillen ut. Den ville ikke tenne, så det ble bål/grill. Kasta innpå maten og kom oss raskt hjem igjen. Nå snør det..... MEN det er meldt bedre i morgen, og enda varmere på onsdag.

Skrevet

Uff, ja. Kom hjem fra texas i går. For et par dager siden gikk jeg rundt i singlett, skjørt og sandaler. Så kommer jeg hjem til snø! Vinterjakke og skjerf var jo gjemt langt inni skapet. Sukk. Håper det blir varmere igjen snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...