Gjest pielilla Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 få tak i den? Må jeg henvende meg til ligningskontoret eller? Det var noe jeg fylte ut som jeg gjerne vil se på før jeg sender inn den nye selvangivelsen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Kanskje den finnes på min side på norge.no ? Da må du ha den biten som var med skattekortet ditt for der står det koder som du må bruke til innlogging. Gå inn på http://www.norge.no så finner du "min side" til høyre der. 0 Siter
kyrillo Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Vet ikke hvorfor, men jeg liker veldig godt å bruke altinn,og anbefaler jo dette til alle. På altinn.no kan man registrere seg med passord og mobiltlf. Når det er gjort så er det lett å komme inn der og kikke på selvangivelsen fra i fjor, så sant denne ble levert på nett altså. Ikke ellers. For å registrere deg på altinn trenger du en av pinkodene, men bare første gangen. Neste gang får du tilsendt sms med engangspassord. Det er egentlig kjempelett. jeg er forresten en sånn offisiell altinn-veileder..som du kommer til hvis du ringer til faglig brukerstøtte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.