Gå til innhold

Selvangivelsen jeg sendte ifjor, hvor kan jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest pielilla
Skrevet

få tak i den? Må jeg henvende meg til ligningskontoret eller? Det var noe jeg fylte ut som jeg gjerne vil se på før jeg sender inn den nye selvangivelsen.

Gjest midia
Skrevet

Kanskje den finnes på min side på norge.no ?

Da må du ha den biten som var med skattekortet ditt for der står det koder som du må bruke til innlogging.

Gå inn på http://www.norge.no så finner du "min side" til høyre der.

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg liker veldig godt å bruke altinn,og anbefaler jo dette til alle. På altinn.no kan man registrere seg med passord og mobiltlf. Når det er gjort så er det lett å komme inn der og kikke på selvangivelsen fra i fjor, så sant denne ble levert på nett altså. Ikke ellers.

For å registrere deg på altinn trenger du en av pinkodene, men bare første gangen. Neste gang får du tilsendt sms med engangspassord. Det er egentlig kjempelett. jeg er forresten en sånn offisiell altinn-veileder..som du kommer til hvis du ringer til faglig brukerstøtte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...