Gå til innhold

Er du en person som blir sjekket i tollen?

Anbefalte innlegg

Gjest aviaana
Skrevet

Jeg har aldri blitt sjekket i tollen En venninne av meg blir sjekket hele tiden når vi har vært på harritur i sverige og mistenkes for å ta med seg mer enn kvota si.

Hvorfor sjekker ikke tollerne de som ser uskyldige ut? Er det ikke større sannsynlighet for at de finner mer hos dem?

Fortsetter under...

Gjest Morsk
Skrevet

Hvorfor det er slik? Jo, rett og slett fordi tollerne også har vært barn, lest Donald Duck og tror at det ligger like tjukt utenpå hvem som er skumle folk i virkeligheten som det gjør der.

Skrevet

Har bare blitt stoppet i tollen en gang. Da hedde jeg bilen full av et flyttelass for en jeg skulle hjelpe. Det tok tolleren tre sekunder å miste interessen videre undersøkelse.

Tviler på det er bare alkoholkvote de tenker på når de velger ut folk. Folk som går på stoff og ikke klarer å holde særlig orden på livet sitt, er vel ike så nøye med utseende sitt heller.

Skrevet

Jeg hadde en periode for noen år siden der jeg passerte tollkontrollen på gardermoen flere ganger i uken. Ble aldri sjekket.

Skrevet

Hadde en periode jeg blei stoppa hver bidige gang på Gardermoen, så det er lenge sida jeg har hatt med meg en flaske for mye, for å si det sånn.

Skrevet

Hadde med meg blodfortynnende sprøyter, som jeg brukte i en periode, en gang vi reiste til Spania. Fire uniformerte _strenge_ spanjoler spurte meg ut om disse, før jeg rødmende og svett (livredd;o)) fomlet frem legeerklæringen :o)

Det satte sånn støkk i meg at jeg aldri har turd å ta med meg for mye drikkevarer ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...