Gå til innhold

Hvor har alle dolerne blitt av?

Anbefalte innlegg

Gjest gammel traver på forumet.
Skrevet

Er det pga ferien, eller har flere av dolerne emigrert til andre forum?

Skrevet

Jeg for min del ha laget meg et eget forum m/chat også (har savnet småprat helt siden det forsvant). ;-)

Dette er faktisk første gang jeg er innom her igjen siden omleggingen. Jeg liker fortsatt ikke det nye designet og kommer nok til å forsvinne helt. Trist, siden dette var det første forumet jeg ble aktiv på da jeg begynte å bruke internett for mange år siden.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Jeg for min del ha laget meg et eget forum m/chat også (har savnet småprat helt siden det forsvant). ;-)

Dette er faktisk første gang jeg er innom her igjen siden omleggingen. Jeg liker fortsatt ikke det nye designet og kommer nok til å forsvinne helt. Trist, siden dette var det første forumet jeg ble aktiv på da jeg begynte å bruke internett for mange år siden.

Har du testet ut det vertikal-delte designet? Det er bedre enn det gamle.

Skrevet

Har du testet ut det vertikal-delte designet? Det er bedre enn det gamle.

Det synes ikke jeg. Jeg liker det overhode ikke.

Gjest påskekurven
Skrevet

Det synes ikke jeg. Jeg liker det overhode ikke.

Hvis du går inn på Min side, og trykker på påskekurven blir det horisontal deling igjen.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Hvis du går inn på Min side, og trykker på påskekurven blir det horisontal deling igjen.

Eh,, ja det var det jeg mente. *blond*

Skrevet

Hei på deg :-)

Hvor har du dette forumet hen da?

Skrevet

Noen emigrerte når forandringene ble for store. Håper de kommer tilbake nå som webbis har hørt på oss :)

Og mange er nok på påskeferie også.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at endringene er blitt ganske bra etterhvert jeg. Men jeg vet ikke om du regner meg som en "gammel doler"...?

Etter at det er mulig får å vertikal deling og fargekodene er tilbake, så er det bra nok for meg.

Skrevet

Er innom for første gang på ukesvis og synes det nye forumet er æsj! Jeg som syntes dol var så genialt slik det var!

Gjest Kartoffel
Skrevet

Er innom for første gang på ukesvis og synes det nye forumet er æsj! Jeg som syntes dol var så genialt slik det var!

Det er faktisk blitt enda litt mer genialt. Prøv å trykk på påskekurven på min-side, og evnt. F5 etterpå, så får du tilbake det gamle oppsettet, men med mindre reklame.

Skrevet

Hei!! Vi kom hjem fra påsketur i går kveld. Deilig å inn på dol igjen. Og spesielt når jeg oppdager disse forandringene! Gledelig!!

Skrevet

Hei!! Vi kom hjem fra påsketur i går kveld. Deilig å inn på dol igjen. Og spesielt når jeg oppdager disse forandringene! Gledelig!!

Hadde du det fint på påsketur? Og været da.. Like ille som hos oss? De første dagene blåste det skikkelig. I går morges våknet vi til skikkelig vinter. Det var helt hvitt noen timer - før all snø regnet bort.

Skrevet

Hadde du det fint på påsketur? Og været da.. Like ille som hos oss? De første dagene blåste det skikkelig. I går morges våknet vi til skikkelig vinter. Det var helt hvitt noen timer - før all snø regnet bort.

Hei, ja det var en fin påsketur, men været var det mye rart av. Første natten trodde jeg vi skulle blåse av, jeg følte den ene veggen kom til å falle ut :) (Selvfølgelig gjorde den ikke det) Det knirket godt. Vinden holdt på i to dager. Deretter var det ok for alle å ut i bakken eller innover fjellene. Lite sol, men vi hadde litt i forgårs ettermiddag. Ikke påskebrune i år nei :( Men godt å slappe av, masse kos. I går begynte det å snø godt, så vi valgte å reise hjem da alle vi hadde besøk av reiste hjem. Fint å komme hjem også, heldigvis ikke snø her. Påskeliljene står utenfor her å gjør det riktig vårslig :)

Skrevet

Hei, ja det var en fin påsketur, men været var det mye rart av. Første natten trodde jeg vi skulle blåse av, jeg følte den ene veggen kom til å falle ut :) (Selvfølgelig gjorde den ikke det) Det knirket godt. Vinden holdt på i to dager. Deretter var det ok for alle å ut i bakken eller innover fjellene. Lite sol, men vi hadde litt i forgårs ettermiddag. Ikke påskebrune i år nei :( Men godt å slappe av, masse kos. I går begynte det å snø godt, så vi valgte å reise hjem da alle vi hadde besøk av reiste hjem. Fint å komme hjem også, heldigvis ikke snø her. Påskeliljene står utenfor her å gjør det riktig vårslig :)

Fint dere har koset dere til tross for været :) Jeg er litt fin på været, så det er ikke så lett å få meg ut når det er surt og kaldt.

hare1365380455
Skrevet

Du kan få vertikalt oppsett her. Logg inn, klikk på påskekurv, så F5.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ser i går og idag at mengde innlegg er kraftig oppadgående på DOL.

Så jeg tror det har vært litt stilt siste uke pga ferie.

:-)

Skrevet

Det er faktisk blitt enda litt mer genialt. Prøv å trykk på påskekurven på min-side, og evnt. F5 etterpå, så får du tilbake det gamle oppsettet, men med mindre reklame.

Se her, ja. Går kanskje an å venne seg til dette.

Takker for tips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...