Gå til innhold

Hvor har alle dolerne blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en kul greie, med disse skapene. :) Melder meg inn i løpet av dagen, jeg!

Velkommen skal du være. :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kom akkurat hjem fra påskeferie, og har ikke hatt tilgang på nett.

Gjest gammel traver på forumet.
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176145996' post='3587149]

Jeg kom akkurat hjem fra påskeferie, og har ikke hatt tilgang på nett.

Har du gyldig fravær? eventuelt legeerklæring som bevise dette?

,)

Skrevet

Har du gyldig fravær? eventuelt legeerklæring som bevise dette?

,)

Jeg kan få tak i en erklæring fra mine gamle besteforeldre som ble veldig glad for besøk. Godtar du det? ;o)

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176150402' post='3587230]

Jeg kan få tak i en erklæring fra mine gamle besteforeldre som ble veldig glad for besøk. Godtar du det? ;o)

Så du passerte rundkjøringen? Kikket du opp mot stølen vår?

Vi fikk bare en overnatting der, fra tirsdag til onsdag. Knallvær tirsdag, tåke på onsdag......

Gjest prust
Skrevet

Jeg er her, er innom omtrent daglig, til min kjære manns fortvilelse..... Han synes jeg bruker mye tid her! Likte ikke endringene, men det kom seg en god del da påskekurven ble en mulighet!

Gjest prust
Skrevet

Jeg for min del ha laget meg et eget forum m/chat også (har savnet småprat helt siden det forsvant). ;-)

Dette er faktisk første gang jeg er innom her igjen siden omleggingen. Jeg liker fortsatt ikke det nye designet og kommer nok til å forsvinne helt. Trist, siden dette var det første forumet jeg ble aktiv på da jeg begynte å bruke internett for mange år siden.

Har lagt merke til ditt fravær, Asterix! Kan du ikke stikke innom her sånn av og til?

Jeg kommer nok ikke til å engasjere meg i skapet ditt, kikket litt på det nå, jeg kan ikke bli hekta på mer enn én internett ting......

Ingen endringer her i gården i forhold til antall planlagte barn, forresten!

Skrevet

Så du passerte rundkjøringen? Kikket du opp mot stølen vår?

Vi fikk bare en overnatting der, fra tirsdag til onsdag. Knallvær tirsdag, tåke på onsdag......

Jeg sov i bilen jeg...

Så jeg har ikke fått med meg så mye. Gikk det ikke ett ras? Eller surrer jeg nå? Jeg har knapt sett på tv, aviser har jeg ikke lest, men syntes en eller annen snakket om det.

Vi hadde bra vær de første dagene, så nå de to siste dagene har det snødd. Var hvitt da jeg kom hjem også. *lengter etter sola igjen*

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har nå kommet tilbake. Etter påskekurven kom tilobake greier også jeg å være her igjen. Så det har blitt levlig for meg igjen:)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er her, er innom omtrent daglig, til min kjære manns fortvilelse..... Han synes jeg bruker mye tid her! Likte ikke endringene, men det kom seg en god del da påskekurven ble en mulighet!

Hva er påskekurven ? Kom tilbake i dag, og skjønner ikke hva dere snakker om.

Skrevet

Hva er påskekurven ? Kom tilbake i dag, og skjønner ikke hva dere snakker om.

Du må logge deg inn fra forsiden på "Min side". Der ser du en påskekurv - når du trykker på den, får du vertikal deling, slik som før. Neste gang du skal inn på DOL, må du logge deg inn, og trykke F5, så får du vertikal deling.

Si i fra hvis du ikke får det til!

tzatziki1365380058
Skrevet

Du må logge deg inn fra forsiden på "Min side". Der ser du en påskekurv - når du trykker på den, får du vertikal deling, slik som før. Neste gang du skal inn på DOL, må du logge deg inn, og trykke F5, så får du vertikal deling.

Si i fra hvis du ikke får det til!

Takk for hjelpen! Jeg fikk det til til slutt.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...