Gå til innhold

Vanvittig irriterende kompis

Gjest Grr, grrrr og atter grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest Grr, grrrr og atter grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Jeg er så grrrrr..irritert nå. Hadde en kompis på besøk og vi skulle se film. Han er 46 år gammel og har klisterhukommelse. Men i dag irriterte han meg vanvittig. Vi skulle se filmen "the queen" og han satt hele tiden og kommenterte hvem den og den skuespilleren var, hvor gammel han er, om han var dyktig osv. samtidig så øste han i vei av alle små detaljer han kom på i farta da han så filmen. Og i tillegg så har han en jævla irriterendes latter, liksom sånn kynisk småklukking. Og han ler høyt. Han hadde sine klare meninger om dette med Diana osv. Til slutt ble jeg så irritert at jeg sa fra.

Herre gud og hjelpes meg at det går an å være så pling i bollen.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Det er bl.a derfor film er best på kino! :o)

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde orket å vært kompis med ham...

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde orket å vært kompis med ham...

Du bare kutter ut venner som har irriterende trekk du altså? Isteden for å snakke med de.

Imponerende egenskap.

Gjest lillee_my88
Skrevet

Det er bl.a derfor film er best på kino! :o)

ja for på kino så holder jo hele salen kjeft samtidig ;).

men støtter de som sier at du får si ifra på en ordentlig måte " du jeg ser film her faktaen kan vi vel ta etterpå? jeg syns du forstyrrer!" om han da ikke klarer å holde kjeften igjen, slå av filmen og si at du ikke gidder å se film med ham om han ikke klarer å la være å mase... vær streng! spesielt om han ikke tar hintet ved første beskjed. Og det er bedre å si ting med en gang de oppstår enn å vente til man koker over av irritasjon..

Skrevet

Du bare kutter ut venner som har irriterende trekk du altså? Isteden for å snakke med de.

Imponerende egenskap.

Selvfølgelig prøver jeg å snakke med dem først. Og kan gi mange sjanser. Men en dag er det slutt, da fikser jeg det ikke mer.

Skrevet

Imponerende egenskap.

Hvorfor skal man frivillig omgås folk som irriterer en? Slekt og familie kan man ikke velge, så der må man gjøre en innsats for å få ting til å fungere. Men om man overhode ikke har kjemi med en person man ikke er naturlig forbundet med, er det vel ingen grunn til å påtvinge hverandre samvær?

Klart man kan velge sine egne venner.

Skrevet

Selvfølgelig prøver jeg å snakke med dem først. Og kan gi mange sjanser. Men en dag er det slutt, da fikser jeg det ikke mer.

Du kutter venner fordi de slurper kaffe og i den stilen du eller?

Like banalt som fordi noen irriterte meg mens vi så film.

Skrevet

Du kutter venner fordi de slurper kaffe og i den stilen du eller?

Like banalt som fordi noen irriterte meg mens vi så film.

Nei, jeg kutter ut venner som ikke kommer når de sier, som ikke har respekt for meg og som er superegosentriske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...