Gå til innhold

Dyremishandlere

Gjest Usle, usle mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyremishandlere er det mest usle som finnes. Det mest patetiske, utkrøpne, pubertale, antisosiale som vår moder jord har sett. Disse er i utmerket stand til å også skade mennesker. Men å mishandle dyr er så usselt at straffen burde vært tortur, langsom og grusom tortur med en grusom kvelende død som utgang.

Det er snakk om mennesker som må angripe et liv som de ser på som svakere og mindreverdig. Dette er mennesker som ier så feige at de ikke tør la sin psykotiske frustrasjon gå utover mennesker, for da får de bank. Men et dyr kan de skade, for et dyr er forsvarsløs.

Heng dem på galgen og spytt på dem, stein dem. Dette er mennesker som ikke har noen verdi, som bør straffes og pines til de ligger i sitt eget oppkast og blod.

Skrevet

"Heng dem på galgen og spytt på dem, stein dem. Dette er mennesker som ikke har noen verdi, som bør straffes og pines til de ligger i sitt eget oppkast og blod."

Og du mener dette skal gjøre deg til et bedre menneske enn dem??

Skrevet

"Heng dem på galgen og spytt på dem, stein dem. Dette er mennesker som ikke har noen verdi, som bør straffes og pines til de ligger i sitt eget oppkast og blod."

Og du mener dette skal gjøre deg til et bedre menneske enn dem??

Synes du tre måneder i fengsel for å pine, mishandle og drepe dyr er nok? Jeg tenker virkelig ikke over om jeg er bedre eller verre enn andre. Men jeg prøver å behandle alle med verdi, unntatt de som mishandler, piner og dreper små barn og dyr. Dette er ikke mennesker, etter min mening. Det er avskum.

Eller kanskje du ikke synes at dyre/barnemishandling er så ille?

Skrevet

Synes du tre måneder i fengsel for å pine, mishandle og drepe dyr er nok? Jeg tenker virkelig ikke over om jeg er bedre eller verre enn andre. Men jeg prøver å behandle alle med verdi, unntatt de som mishandler, piner og dreper små barn og dyr. Dette er ikke mennesker, etter min mening. Det er avskum.

Jo, jeg synes mye mennesker gjør er virkelig ille, men jeg er likevel ikke for at de skal bankes halvt ihjel, pines, plages, tortureres eller henrettes.

Hva er det som blir så mye bedre av det?

DeMørkeSider
Skrevet

Kunne du være litt mer konkret her? Jeg er glad i dyr, har katter f.eks. Men er en av dem uheldig og får et kull - kan jeg ikke bare fø de frem.

Da må jeg dessverre en tur bak skjulet med dem.

Gjest togli
Skrevet

Det er himmelvid forskjell på å sitte i fengsel i tre mnd og å torturere folk.

Jeg synes dyremishandling er grusomt og at dette bør straffes med fengsel e.l. Mishandling av mennesker og/eller dyr må aldri forekomme uansett grunn.

Skrevet

Kunne du være litt mer konkret her? Jeg er glad i dyr, har katter f.eks. Men er en av dem uheldig og får et kull - kan jeg ikke bare fø de frem.

Da må jeg dessverre en tur bak skjulet med dem.

Jeg synes det er uetisk å avlive kattunger på den måten. Ikke vet du, eller er helt sikker på om de lider før de dør. Jeg fatter ikke at folk som anskaffer seg dyr ikke tar de ansvar det medfører. Blant annet å få avlivet dem ordentlig hos dyrelegen.

DeMørkeSider
Skrevet

Jeg synes det er uetisk å avlive kattunger på den måten. Ikke vet du, eller er helt sikker på om de lider før de dør. Jeg fatter ikke at folk som anskaffer seg dyr ikke tar de ansvar det medfører. Blant annet å få avlivet dem ordentlig hos dyrelegen.

Dyrlegen klarer aldri å avlive dem så kjapt som jeg gjør. Jeg har også godkjennenig som avliver i kommunen vår.

Noen av dere "dyreelskere" er bare helt skrullete. Nabokjerringa går helt av skaftet når jeg griller en av kanninene våre. Ler meg ihjel:-)

Det er ikke rart at det blir laget parodier på dere, f.eks. som i filmen "slipp Jimmi fri"

:-)

Gjest tøffingen
Skrevet

Dyrlegen klarer aldri å avlive dem så kjapt som jeg gjør. Jeg har også godkjennenig som avliver i kommunen vår.

Noen av dere "dyreelskere" er bare helt skrullete. Nabokjerringa går helt av skaftet når jeg griller en av kanninene våre. Ler meg ihjel:-)

Det er ikke rart at det blir laget parodier på dere, f.eks. som i filmen "slipp Jimmi fri"

:-)

Søk hjelp umiddelbart!!

Godkjent dyremishandler i kommunen -selvutnevnt!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...