Gjest Begravelse Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg skal i begravelse og har nettopp funnet ut at jeg ikke har svarte bukser. Det nærmeste jeg har en svart bukse med tynne hvite striper nedover. Er det greit å bruke tror dere? Tenkte å kombinere med en hvit topp og svart pen jakke. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Det går helt fint ) trenger ikke være helsvart. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Det er sikker helt ok. Kan ikke alle ha på hva de vil i begravelse? Passer dårlig med knallfarger da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Ta en svart topp inni om jakken ikke er ganske så tilknappet så går det helt fint. Men det er mulig jeg er litt konservativ akkurat når det kommer til bekledning i begravelser. 0 Siter
frosken Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Det er sikker helt ok. Kan ikke alle ha på hva de vil i begravelse? Passer dårlig med knallfarger da. Synes knallfarger også kan være ok, jeg... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Klart du kan bruke det! Det er ikke slik at man _må_ bruke svarte klær i begravelse. Jeg vil heller si det sånn at det kan virke upassende å ha helt lyst antrekk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Synes knallfarger også kan være ok, jeg... Jeg synes helt klart at de nærmeste kan kle seg i hva de vil ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.