Gå til innhold

Påsken er over for i år.

Anbefalte innlegg

Gjest liljana
Skrevet

2.påskedag er her, og påsken er over for denne gang.I morgen er det tilbake på jobb igjen.Kunne godt tenkt meg en uke til med ferie,nå da finværet endelig kom hit også.. Skal i hvertfall nyte denne siste feriedagen med å være ute i finværet, og middagen blir mest sannsynlig svartstekte pølser på bål :)

Gjest togli
Skrevet

Hærlig solskinnsdag idag, ja!! Var meldt regn, så dette kom som en overraskelse :-)

Ungene og jeg har heldigvis fri imorgen også, så vi satser på like pent vær da ;-)

DeMørkeSider
Skrevet

Har tatt en uke avspasering nå etter påske, jeg. Har også fem pakker rødvin stående.

Liker laaaange påsker jeg.

thuva1365380402
Skrevet

Ja, nå er påsken over. Her har det vært fint vær med sol hele påsken unntatt fra i går. Da snødde det. Og nå ligger det en del snø på bakken. Hadde vært greit å slippe denne snøen, men er vel ikke akkurat overrasket over at det kom snø sånn på tampen av vinteren.

Er litt rart, på lørdag jobbet jeg i hagen og plantet stemorsblomster, og neste dag var det helt hvit dekt av snø på bakken. Ja.ja..... den blir nok ikke liggende så lenge.

Skrevet

Ja, siste påskeferiedag må benyttes. Her kom det masse snø i går, men ser ut til å klarne opp i dag så blir nok en tur i marka. Hadde ikke akkurat lyst på snø nå siden det var blitt bart, men april er lumsk. Blir nok ikke liggende. Etter fine påskedager på hotell ved sjøen og god avslapning i vårlig vær og skyfri himmel nesten hver dag og mye god mat og drikke blir det godt med en real skogtur. Middagen i dag blir laksefilet med scampi og tilbehør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...