Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her jeg for det er jo her det er mest folk.

I fjor sommer merket jeg en liten flekk på nesa., den viste seg etterat jeg var blitt sommerbrun. Brunfargen gikk over og flekken ble borte, i hvertfall ikke synlig. Nå etter påse med sol og har fått litt farge kommer den fram igjen. Noen som har vært borti dette?: kan det være pigmentflekk eller noe verre...?

Skrevet

Skal være påske på forige innlegg, ikke påse selv om sola kom i både "påse og sekk":-)

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Det er pigmentflekker. Kommer med alderen og er ikke farlig.

Skrevet

Det er pigmentflekker. Kommer med alderen og er ikke farlig.

Tusen takk for svar!

Skrevet

Pigmentflekk. Kjøp en billig dekkstift (solkrem/block holder ikke like bra) og smør på når du er i sola. Nivea sin skal være god.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1176127410' post='3586954]

Pigmentflekk. Kjøp en billig dekkstift (solkrem/block holder ikke like bra) og smør på når du er i sola. Nivea sin skal være god.

Tusen takk for tips, Lotte. Du mener det er pigmentflekk fordi den kommer fram ved soling regner jeg med......Da skal jeg kjøpe en dekkstift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...