Hønemoren Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Prøver her jeg for det er jo her det er mest folk. I fjor sommer merket jeg en liten flekk på nesa., den viste seg etterat jeg var blitt sommerbrun. Brunfargen gikk over og flekken ble borte, i hvertfall ikke synlig. Nå etter påse med sol og har fått litt farge kommer den fram igjen. Noen som har vært borti dette?: kan det være pigmentflekk eller noe verre...? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Skal være påske på forige innlegg, ikke påse selv om sola kom i både "påse og sekk":-) 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Det er pigmentflekker. Kommer med alderen og er ikke farlig. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Det er pigmentflekker. Kommer med alderen og er ikke farlig. Tusen takk for svar! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Pigmentflekk. Kjøp en billig dekkstift (solkrem/block holder ikke like bra) og smør på når du er i sola. Nivea sin skal være god. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1176127410' post='3586954] Pigmentflekk. Kjøp en billig dekkstift (solkrem/block holder ikke like bra) og smør på når du er i sola. Nivea sin skal være god. Tusen takk for tips, Lotte. Du mener det er pigmentflekk fordi den kommer fram ved soling regner jeg med......Da skal jeg kjøpe en dekkstift. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.