Gå til innhold

Sex og sånt....

Gjest vil, men får det ikke til....

Anbefalte innlegg

Gjest vil, men får det ikke til....
Skrevet

Anser meg selv som helt normal hva sex angår. Altså, har ikke mer eller mindre lyst enn hva jeg tror er normalt blant folk. Har et helt avslappet forhold til sex, er over hodet ikke prippen. Kan ha sex omtrent når som helst, og hvor som helst.

Jeg og typen gir hverandre munnsex. Vi bruker mest den "vanlige" stillingen; misjonæren og og der han tar meg bakfra.

Så over til "problemet"... Han liker best at jeg sitter øverst. Men det klarer jeg bare ikke! Jeg stivner totalt! Har ikke peiling på hvordan jeg skal bevege meg, det er som om at hele kroppen nekter å lystre.. Klarer ikke å slappe av, og nyte det hele.

Vi har vært sammen ca et år, og har det kjempefint i lag ellers.

Noen som har noen råd og/eller tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Med eksen likte ikke jeg å sitte på toppen heller, men med min nåværende gjør jeg det gjerne! Vet ikke hvorfor egentlig, men nå synes jeg det er godt. Ikke tenk så mye på hvordan du skal røre deg og hva du skal gjøre, bare gjør det som føles godt. :o) Og med mindre han er totalt passiv så kan jo han vise deg hva han synes er godt også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...