Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne var jo litt søt, så jeg tenkte kanskje det finnes noen grønnfingra dolere som kan forbarme seg over stakkaren. Kommer han hit til meg er jeg redd det går rett vest etter kort tid. Vann skulle han nok fått, men det blir dårlig med klassisk musikk, for det går så godt som bare i Kaptein Sabeltann her hos oss for tida.

;-)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9756883&sid=16aS7XrbQj721032&pos=71&tot=475&page=3

hare1365380455
Skrevet

Den må nok få et hjem hos noen andre! :)

Gjest midia
Skrevet

hehe den var gøy!

Egentlig burde mine 3 planter også få et nytt hjem for her blir de utsatt for omsorgssvikt.

Gjest liljana
Skrevet

Har en som er svææært lik selv,så denne får noen andre ta seg av :)

Skrevet

Har en som er svææært lik selv,så denne får noen andre ta seg av :)

Enda en forretningside: Krisesenter for vanskjøtte planter!

Jeg skal definitivt med på skaperen til neste år.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hva var feil med den planten da?

Synes den er fin. Har bare plast-planter- + en pen grønn-plante som ligner på planten på bildet.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...