Gå til innhold

Påsken og krim

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Nå er påsken straks over, og jeg har kun lest en bok og ikke sett noe krim på tv! Ja, jeg har visst ikke sett stort på tv i det hele tatt.

Det var de planene... ;)

Har du fått slappet av i påsken?

Skrevet

Nei, krim-messig har det vært mislykket, litt bedre på avslappingssiden.

Men jeg fikk sett Children of Men.

Anbefales. Disse meksikanerne har virkelig fått dreisen på det med film (Babel, Pan's Labyrinth, Children of Men).

hare1365380455
Skrevet

Nei, krim-messig har det vært mislykket, litt bedre på avslappingssiden.

Men jeg fikk sett Children of Men.

Anbefales. Disse meksikanerne har virkelig fått dreisen på det med film (Babel, Pan's Labyrinth, Children of Men).

Jeg har ikke sett film heller... kun noen episoder av 24. Men jammen var det spennende nok, altså!

Skrevet

Tja.. Jeg har vært skikkelig husmor i påska i tillegg til at jeg har løpt rundt (etterhvert syklet jeg da) etter unger som lærte seg å sykle så jeg kan vel ikke akkurat si at jeg har slappet av så mye. Men jeg har fått lest Stieg Larsson "Jenta som lekte med ilden" - anbefales på det varmeste! Men du må lese "Mannen som hatet kvinner" av samme forfatter først.

Har sett flere filmer, men ikke krim på tv.

hare1365380455
Skrevet

Tja.. Jeg har vært skikkelig husmor i påska i tillegg til at jeg har løpt rundt (etterhvert syklet jeg da) etter unger som lærte seg å sykle så jeg kan vel ikke akkurat si at jeg har slappet av så mye. Men jeg har fått lest Stieg Larsson "Jenta som lekte med ilden" - anbefales på det varmeste! Men du må lese "Mannen som hatet kvinner" av samme forfatter først.

Har sett flere filmer, men ikke krim på tv.

Jeg har den første boka! Jeg fikk forresten mail om at Malstrøm snart var på vei, så da blir det krim snart... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...