Gå til innhold

Brudgommen- tørkle eller blomst i lommen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vet ikke
Skrevet

Hvilken erfaring har dere her med dette? Skal det være både blomst og serviett i brystlommen, eller bare en av delene, i tilfelle, hva blir mest brukt???

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skal ikke blomsten være festet på jakkeslaget da? Og eventuelt tørkle i lomma? Har aldri sett noen med blomsterkvasten i lomma i alle fall. ;-D

Skrevet

Eksen hadde blomst. Selv om det heter knapphullsblomst så er den i lomma. :o)

Skrevet

Skal ikke blomsten være festet på jakkeslaget da? Og eventuelt tørkle i lomma? Har aldri sett noen med blomsterkvasten i lomma i alle fall. ;-D

Joda, blomsten er i lomma den. Man har i alle fall ikke både synlig tørkle og blomst!

Skrevet

Enig. Blomst i knapphullet, lommetørkle i lommen. Og lommetørkleet skal være hvitt, det skal ikke matche sløyfe og evt. magebelte på smoking.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Joda, blomsten er i lomma den. Man har i alle fall ikke både synlig tørkle og blomst!

Phø! Nå har jeg sett gjennom en kjempebunke med brudebilder og alle har blomst på jakkeslaget og tørkle i lomma.

Skrevet

Phø! Nå har jeg sett gjennom en kjempebunke med brudebilder og alle har blomst på jakkeslaget og tørkle i lomma.

Blæh. Jeg husker egentlig ikke hvordan eksen hadde den. Sannsynligvis satt blomsten i jakkeslaget ettersom det tross alt heter knapphullsblomst.Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Blæh. Jeg husker egentlig ikke hvordan eksen hadde den. Sannsynligvis satt blomsten i jakkeslaget ettersom det tross alt heter knapphullsblomst.Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller.

"Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller."

Tja, fant en kjekk anledning til å se gjennom takkekort vi har fått opp gjennom årene. Koste meg masse... ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Altså: Blomst SKAL brudgommen ha, eneste grunn til å la være må være om han har bunad på seg.

Skrevet

"Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller."

Tja, fant en kjekk anledning til å se gjennom takkekort vi har fått opp gjennom årene. Koste meg masse... ;-)

Hadde han ikke vært en eks så hadde jeg nok hatt bilde på veggen, men det har jeg jo ikke nå. :o)

Skrevet

Nå har jeg sittet og kikket på nettsida til lokalavisa her, der har de mange brudepar-bilder... Det er mange som har begge deler, og mange som har bare blomst. Noen har ingenting.

Mannen min hadde både lommetørkle og blomst. I lik farge. Og i samme farge som slips og brudebukett.

Skrevet

Enig. Blomst i knapphullet, lommetørkle i lommen. Og lommetørkleet skal være hvitt, det skal ikke matche sløyfe og evt. magebelte på smoking.

Enig på alle punkter! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...