Gjest Jeg vet ikke Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hvilken erfaring har dere her med dette? Skal det være både blomst og serviett i brystlommen, eller bare en av delene, i tilfelle, hva blir mest brukt??? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skal ikke blomsten være festet på jakkeslaget da? Og eventuelt tørkle i lomma? Har aldri sett noen med blomsterkvasten i lomma i alle fall. ;-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Eksen hadde blomst. Selv om det heter knapphullsblomst så er den i lomma. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skal ikke blomsten være festet på jakkeslaget da? Og eventuelt tørkle i lomma? Har aldri sett noen med blomsterkvasten i lomma i alle fall. ;-D Joda, blomsten er i lomma den. Man har i alle fall ikke både synlig tørkle og blomst! 0 Siter
Atene Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skal ikke blomsten være festet på jakkeslaget da? Og eventuelt tørkle i lomma? Har aldri sett noen med blomsterkvasten i lomma i alle fall. ;-D Enig. Blomst i knapphullet, lommetørkle i lommen. Og lommetørkleet skal være hvitt, det skal ikke matche sløyfe og evt. magebelte på smoking. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Joda, blomsten er i lomma den. Man har i alle fall ikke både synlig tørkle og blomst! Phø! Nå har jeg sett gjennom en kjempebunke med brudebilder og alle har blomst på jakkeslaget og tørkle i lomma. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Phø! Nå har jeg sett gjennom en kjempebunke med brudebilder og alle har blomst på jakkeslaget og tørkle i lomma. Blæh. Jeg husker egentlig ikke hvordan eksen hadde den. Sannsynligvis satt blomsten i jakkeslaget ettersom det tross alt heter knapphullsblomst.Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Blæh. Jeg husker egentlig ikke hvordan eksen hadde den. Sannsynligvis satt blomsten i jakkeslaget ettersom det tross alt heter knapphullsblomst.Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller. "Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller." Tja, fant en kjekk anledning til å se gjennom takkekort vi har fått opp gjennom årene. Koste meg masse... ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Altså: Blomst SKAL brudgommen ha, eneste grunn til å la være må være om han har bunad på seg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 "Ikke gidder jeg prøve å grave frem et brudebilde heller." Tja, fant en kjekk anledning til å se gjennom takkekort vi har fått opp gjennom årene. Koste meg masse... ;-) Hadde han ikke vært en eks så hadde jeg nok hatt bilde på veggen, men det har jeg jo ikke nå. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Nå har jeg sittet og kikket på nettsida til lokalavisa her, der har de mange brudepar-bilder... Det er mange som har begge deler, og mange som har bare blomst. Noen har ingenting. Mannen min hadde både lommetørkle og blomst. I lik farge. Og i samme farge som slips og brudebukett. 0 Siter
morsan Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Enig. Blomst i knapphullet, lommetørkle i lommen. Og lommetørkleet skal være hvitt, det skal ikke matche sløyfe og evt. magebelte på smoking. Enig på alle punkter! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.