Gå til innhold

Bordkort-Tips mottas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart feire bursdag med ca 20 gjester. Har tenkt å lage bordkort, men har ingen god ide om hvordan de bør se ut. Duken er hvit og har tenkt å ha lysegrønt tilbehør.

Please hjelp¨meg!!

Skrevet

Et lite rundt lys med et smalt bånd rundt. Båndet festes med perlenåler, sånne helt korte. Navnet til gjesten skrives på båndet, på enden som stikker litt ut.

Skrevet

Et lite rundt lys med et smalt bånd rundt. Båndet festes med perlenåler, sånne helt korte. Navnet til gjesten skrives på båndet, på enden som stikker litt ut.

Tenker du da å ha lyset på hver tallerken? Et det type flytelys? Skal det være tent eller ikke?

Jeg liker ideen veldig godt, men må bare spørre litt:-)

Skrevet

Tenker du da å ha lyset på hver tallerken? Et det type flytelys? Skal det være tent eller ikke?

Jeg liker ideen veldig godt, men må bare spørre litt:-)

Jeg var i et lag der vertinnen hadde pyntet med slike lys. Det var veldig fint :) Det sto der bordkort pleier å stå, men var ikke tent. Hun hadde brukt mange perlenåler for å feste båndet, bare noen mm mellom hver nål rundt lyset sånn ganske høyt oppe. Hun hadde burgunder lys med hvitt bånd, tror jeg. Lyset var veldig pent, litt fasong på det.

Skrevet

Jeg var i et lag der vertinnen hadde pyntet med slike lys. Det var veldig fint :) Det sto der bordkort pleier å stå, men var ikke tent. Hun hadde brukt mange perlenåler for å feste båndet, bare noen mm mellom hver nål rundt lyset sånn ganske høyt oppe. Hun hadde burgunder lys med hvitt bånd, tror jeg. Lyset var veldig pent, litt fasong på det.

Takk for svar. Da skal jeg ut å handle lys,sløyfer,nåler og perler i morgen. Gleder meg til å sette igang.

Tusen, tusen takk for tipset!

Klemmer fra

hare1365380455
Skrevet

Du kan finne noen fine, glatte steiner på stranden og skrive navn på. Kanskje lime en liten tremarihøne på eller noe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...