vintermor Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skal snart feire bursdag med ca 20 gjester. Har tenkt å lage bordkort, men har ingen god ide om hvordan de bør se ut. Duken er hvit og har tenkt å ha lysegrønt tilbehør. Please hjelp¨meg!! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Et lite rundt lys med et smalt bånd rundt. Båndet festes med perlenåler, sånne helt korte. Navnet til gjesten skrives på båndet, på enden som stikker litt ut. 0 Siter
vintermor Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Et lite rundt lys med et smalt bånd rundt. Båndet festes med perlenåler, sånne helt korte. Navnet til gjesten skrives på båndet, på enden som stikker litt ut. Tenker du da å ha lyset på hver tallerken? Et det type flytelys? Skal det være tent eller ikke? Jeg liker ideen veldig godt, men må bare spørre litt:-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Tenker du da å ha lyset på hver tallerken? Et det type flytelys? Skal det være tent eller ikke? Jeg liker ideen veldig godt, men må bare spørre litt:-) Jeg var i et lag der vertinnen hadde pyntet med slike lys. Det var veldig fint Det sto der bordkort pleier å stå, men var ikke tent. Hun hadde brukt mange perlenåler for å feste båndet, bare noen mm mellom hver nål rundt lyset sånn ganske høyt oppe. Hun hadde burgunder lys med hvitt bånd, tror jeg. Lyset var veldig pent, litt fasong på det. 0 Siter
vintermor Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Jeg var i et lag der vertinnen hadde pyntet med slike lys. Det var veldig fint Det sto der bordkort pleier å stå, men var ikke tent. Hun hadde brukt mange perlenåler for å feste båndet, bare noen mm mellom hver nål rundt lyset sånn ganske høyt oppe. Hun hadde burgunder lys med hvitt bånd, tror jeg. Lyset var veldig pent, litt fasong på det. Takk for svar. Da skal jeg ut å handle lys,sløyfer,nåler og perler i morgen. Gleder meg til å sette igang. Tusen, tusen takk for tipset! Klemmer fra 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Du kan finne noen fine, glatte steiner på stranden og skrive navn på. Kanskje lime en liten tremarihøne på eller noe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.