Gjest burdagskvinnen Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hva synes dere.. ingen på jobben som vet når jeg har bursdag, tror jeg. Har jobbet som ekstrahjelp tidligere, er nå ansatt i engasjement, er der 3 dager i uken stort sett. I år er jeg på jobb på bursdagen min, men som sagt tror jeg ikke noen vet om det (ingen som husket på det i fjor iallefall, og jeg sa ingenting om det..). Hva hadde dere gjort, latt det forbigå i stillhet, eller ta med kake og informere om dagen..? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hvis det er vanlig at de tar med kake på bursdagen sin, så hadde jeg også gjort det. Koselig å ha kake sammen om ikke annet.Min mann tar med kake når han har bursdag, alle setter pris på det. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hva synes du selv? Det blir opp til deg selv. De fleste liker kake, og kake blir godt mottatt. :-) I så fall spør kanskje dine kollegaer hva anledningen er, og da kan du evt fortelle om bursdag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.