Gjest fleskepølsa Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Jeg føler meg så sinnsykt feit, og vil så gjerne gå ned 5-6 kg. Er ikke sånn direkte diger, men føler meg som det. Har så mye sideflesk og stor mage. Faen altså. Jeg vil ha det bort!!! Er 32 år og har født to barn, er 174 høy og veier nå (tror jeg) 67 kg. Tør ikke gå på vekta nemlig, blir bare så deppa. Påsken har ikke akkurat hjelpt på med alt det gode jeg har spist.. Er sååååå glad i sjokolade og god mat. Og det er gubben min også. Idag har jeg lagd middag etter oppskrift fra grete roede boka, og det var jo kjempegodt. Det jeg trenger er noen gode tips på gode kalorifattige middager, snacks med lite kalorier, osv. Vet at jeg må trimme, jeg er ikke den som som går på treningstudio. Har en hund som krever mye trim så da foretrekker jeg å gå turer. Men jeg må vel ta 100 sit-ups for dagen skal jeg få bort dingeldangelet:( Blir veldig veldig glad for alle tips jeg får:) 0 Siter
bouenas Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Jeg har et tips som jeg fikk en overraskende "bivirkning" av - i form av et hyggelig lite vekttap Jeg kjøpte utrenselseskur på helsekostforretning, fordi jeg har så mange "vondter" her og der. Kurene er fra Ajurveda, og renser henholdsvis mage/tarm og lever. Har bare gått ned et par kilo, men hyggelig det ;o) Ellers kan du drikke oppvarmet vann, evt te, flere ganger daglig, før måltidene. Sett på musikk og dans! Til slutt tror jeg ikke du skal føle deg så innmari feit, og være så selvkritisk at du kaller deg selv fleskepølsa.., når du bare har 5-6 kilo for masse 0 Siter
Gjest annet nick Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Kan du ikke ha et mer positivt nick? :-) Jeg veier 80 kilo og må ta av mange, men jeg bruker god tid. Drikk et glass vann før måltid. Spis vanlig og sunt, og kos deg på lørdagen om du vil. Kjøp inn frukt og grønt, og vær ellers obs på kostholdet (lite saus, grovt brød, regelmessige måltider). 0 Siter
Gjest Rinja Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Spis litt av alt, for riktig og fin forbrenning. 6-7 små måltider pr dag. Minst 2 måltid består da av epler eller annen frukt. Bra å drikke mye, men ikke overdriv.... Kveldskosen min er kyllingsalat med potetsalat...mmm, det er godt det ) Frokosten min består ofte av omelett med skinkebiter, ost, paprika, purreløk....og med frisk salat med dressing ved siden av. Beveg deg. Tur med hund, er fint ) Husarbeid er topp, det fører med seg mange andre gode/friske følelser etterpå også ) Gå noen turer opp og ned trappen før dusjen ) Lykke til ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.