Gjest Stolt Nordmann og flittig klager Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Er det typisk Norsk å klage og jamre seg over trivielle hverdagsting? Har fått høre det av flere utlendinger som flytter hit. Kan ikke si jeg kjente meg helt igjen i førsten men etter jeg ble obs på det så kan det kanskje stemme. Kanskje vi er bortskjemte forvokste unger hele gjengen? ;-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 "Kanskje vi er bortskjemte forvokste unger hele gjengen? " Er det egentlig noen tvil om det? 0 Siter
Gjest Stolt Nordmann og flittig klager Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 "Kanskje vi er bortskjemte forvokste unger hele gjengen? " Er det egentlig noen tvil om det? Vet ikke, er det ?? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Vet ikke, er det ?? Jeg synes ikke det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Ja, jeg synes det er typisk norsk å klage over småting. Du husker vel også at i en global undersøkelse nylig var nordmenn langt fra blant de lykkeligste i verden, til tross for stor materiell og sosial velstand, og Norge egentlig (i følge en annen undersøkelse) er et av verdens beste land å bo i? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jo mer man har, jo mer vil man ha. Vi er nok ganske bortskjemte, ja ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.