Gjest ferri Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 En tur i butikken for meg er ett Mission Impossible.. Alt er planlagt og tilrettelagt før utflukten.. Hvor pleier gullerøttene og ligge? Er det ikke kjølevare? Har sett etter dem, men jeg har ikke tid til og lete når jeg flyr igjennom.. kan ikke stoppe opp akuratt.... *himler med øynene* 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 altså, pleier de og ligge i en kjøledisk eller noe sånt.. hvor ligger gullerøttene i din butikk, hva er rundt det ? 0 Siter
bouenas Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 altså, pleier de og ligge i en kjøledisk eller noe sånt.. hvor ligger gullerøttene i din butikk, hva er rundt det ? Hva som ligger rundt gulerøttene? ;o) I våre faste butikker ligger gulerøttene blant paprika, kål, salater, brokkoli osv, i en slags kjøledisk light, ja. Men noen ganger ligger de (blant andre grønnsaker) på et svært "bord" midt i "passasjen". Noen ganger rett ved inngangen, andre ganger nærmere kassen Spør betjeningen neste gang du flyr igjennom butikken! 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hva som ligger rundt gulerøttene? ;o) I våre faste butikker ligger gulerøttene blant paprika, kål, salater, brokkoli osv, i en slags kjøledisk light, ja. Men noen ganger ligger de (blant andre grønnsaker) på et svært "bord" midt i "passasjen". Noen ganger rett ved inngangen, andre ganger nærmere kassen Spør betjeningen neste gang du flyr igjennom butikken! hehe, rart spørsmål ja! No, way im not stopping for anything Takker. Jeg må vel våge meg til og se hvor jeg flyr da 0 Siter
bouenas Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 hehe, rart spørsmål ja! No, way im not stopping for anything Takker. Jeg må vel våge meg til og se hvor jeg flyr da Bare koselig, Lykke til 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 I de fleste butikker ligger gulrøttene i en åpen kjøledisk i frukt- og grøntavdelingen. De pleier å ligge like ved kålrot, poteter, broccoli og blomkål og sånn. Som oftest i gjennomsiktige plastposer. Så det er bare å raske med seg en pose mens du løper forbi... Lykke til! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 I mange butikker er grønnsaksdisken rett etter inngangen. Der ligger også gulerøttene. Se ved siden av blomkål, broccoli o.l Lykke til da ) Kjenner til det med og fly igjennom butikken. Håper du finner dem. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 De ligger sammen med grønnsakene og frukten. 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 All is again well in Gotham, Carrots found Mr.Ugly . 0 Siter
trultis Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg la ekstra merke til dette da jeg var på butikken i dag, og gulerøttene ligger mellom brokkoli og blomkål (i min butikk). 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg la ekstra merke til dette da jeg var på butikken i dag, og gulerøttene ligger mellom brokkoli og blomkål (i min butikk). takk for at du så etter Trultis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.