Gå til innhold

Hvor er gullerøttene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tur i butikken for meg er ett Mission Impossible.. Alt er planlagt og tilrettelagt før utflukten..

Hvor pleier gullerøttene og ligge? Er det ikke kjølevare? Har sett etter dem, men jeg har ikke tid til og lete når jeg flyr igjennom.. kan ikke stoppe opp akuratt.... *himler med øynene* :)

Skrevet

altså, pleier de og ligge i en kjøledisk eller noe sånt.. hvor ligger gullerøttene i din butikk, hva er rundt det ? :P

Skrevet

altså, pleier de og ligge i en kjøledisk eller noe sånt.. hvor ligger gullerøttene i din butikk, hva er rundt det ? :P

Hva som ligger rundt gulerøttene? ;o) I våre faste butikker ligger gulerøttene blant paprika, kål, salater, brokkoli osv, i en slags kjøledisk light, ja. Men noen ganger ligger de (blant andre grønnsaker) på et svært "bord" midt i "passasjen". Noen ganger rett ved inngangen, andre ganger nærmere kassen :) Spør betjeningen neste gang du flyr igjennom butikken!

Skrevet

Hva som ligger rundt gulerøttene? ;o) I våre faste butikker ligger gulerøttene blant paprika, kål, salater, brokkoli osv, i en slags kjøledisk light, ja. Men noen ganger ligger de (blant andre grønnsaker) på et svært "bord" midt i "passasjen". Noen ganger rett ved inngangen, andre ganger nærmere kassen :) Spør betjeningen neste gang du flyr igjennom butikken!

hehe, rart spørsmål ja! ;)

No, way im not stopping for anything ;)

Takker.

Jeg må vel våge meg til og se hvor jeg flyr da :P

Skrevet

hehe, rart spørsmål ja! ;)

No, way im not stopping for anything ;)

Takker.

Jeg må vel våge meg til og se hvor jeg flyr da :P

Bare koselig, Lykke til :)

Skrevet

I de fleste butikker ligger gulrøttene i en åpen kjøledisk i frukt- og grøntavdelingen. De pleier å ligge like ved kålrot, poteter, broccoli og blomkål og sånn. Som oftest i gjennomsiktige plastposer. Så det er bare å raske med seg en pose mens du løper forbi...

Lykke til!

Gjest Shira :o)
Skrevet

I mange butikker er grønnsaksdisken rett etter inngangen. Der ligger også gulerøttene. Se ved siden av blomkål, broccoli o.l

Lykke til da :o) Kjenner til det med og fly igjennom butikken. Håper du finner dem.

Skrevet

De ligger sammen med grønnsakene og frukten.

Skrevet

All is again well in Gotham, Carrots found Mr.Ugly ;)

.

Skrevet

Jeg la ekstra merke til dette da jeg var på butikken i dag, og gulerøttene ligger mellom brokkoli og blomkål (i min butikk).

Skrevet

Jeg la ekstra merke til dette da jeg var på butikken i dag, og gulerøttene ligger mellom brokkoli og blomkål (i min butikk).

takk for at du så etter Trultis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...