pekkaline Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Ja nå er den her igjen. Det er mye rare knuter de skal ha, men jeg visste ikke at det gjaldt å ha sex med et viss antall personer for å få en knute. En rimi pose i lua. Russen trenger i år «bare» å ha sex med ti ulike personer for å få Rimi-posen i russelua. (tidligere var det 17) Og drikke ei hel kasse øl på en time! Gosj, er det flere sprø/gale ting jeg ikke vet om her? Har du vært russ, hvis ja, hva var det sprøeste du gjorde? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Det med sex med et visst antall personer og RIMI-pose fantes også da jeg var russ. Og det er *gosh* over 20 år siden. Var liksom ikke regnet for spesielt attraktivt med denne RIMI-posen da, og typisk nok gjalt den vel mest for jenter? Videre fikk man en fyrstikk i lua om man holdt seg våken et døgn, og øl-kork i lua om man drakk en kasse pils på et døgn - og det klarte så vidt jeg husker mange av oss. Fant ellers en del regler her: http://www.ba.no/nyheter/article2684237.ece 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Det med sex med et visst antall personer og RIMI-pose fantes også da jeg var russ. Og det er *gosh* over 20 år siden. Var liksom ikke regnet for spesielt attraktivt med denne RIMI-posen da, og typisk nok gjalt den vel mest for jenter? Videre fikk man en fyrstikk i lua om man holdt seg våken et døgn, og øl-kork i lua om man drakk en kasse pils på et døgn - og det klarte så vidt jeg husker mange av oss. Fant ellers en del regler her: http://www.ba.no/nyheter/article2684237.ece Takk for link! Helt vanvittig så mye de kan gjøre §30 - TRUSELAPP Sitte en hel skoletime kun iført undertøy Har noen gjort dette??? Masse rart... 0 Siter
April Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Rimiposen eksisterte også når jeg var russ, og det er vel 18 år siden nå. Men den var ikke særlig attraktiv. Det sprøeste jeg syntes jeg gjorde var vel å kline litt med en politimann, var det en seigmann jeg fikk for det tro? (jeg spurte kona hans om lov først...) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Rimiposen eksisterte også når jeg var russ, og det er vel 18 år siden nå. Men den var ikke særlig attraktiv. Det sprøeste jeg syntes jeg gjorde var vel å kline litt med en politimann, var det en seigmann jeg fikk for det tro? (jeg spurte kona hans om lov først...) Hehe, vittig! Du spurte kona om lov, men du spurte vel ikke politimannen? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hehe, vittig! Du spurte kona om lov, men du spurte vel ikke politimannen? Russetiden var en fin tid. Var ikke så aktrativ ang. det sex greiene. Men var aktiv for det og ble syk pga. russefeiringa. Måtte på antibiotika å lå syk 2 uker. Så jeg husker godt min russetid:P 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Russetiden var en fin tid. Var ikke så aktrativ ang. det sex greiene. Men var aktiv for det og ble syk pga. russefeiringa. Måtte på antibiotika å lå syk 2 uker. Så jeg husker godt min russetid:P Hva var det sprøeste du gjorde da? Kan tenke meg at det ikke er vanskelig å bli syk i den tiden. Mye søvnmangel gjør jo sitt..... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hva var det sprøeste du gjorde da? Kan tenke meg at det ikke er vanskelig å bli syk i den tiden. Mye søvnmangel gjør jo sitt..... Jeg gjorde ikke så mange sprøe knuter. Så der har jeg ikke erfaring. Gadd egentlig ikke de knutene. Er ikke så slem, hehe. Men det sprøeste jeg likevel gjorde var å løpe i hele barnetoget og i russetoget. Var noen kilometer. Egentlig går det ikke bra for meg å løpe, har ikke lov heller. Men jeg skulle hvertfall gjøre noe, så det var min sprøeste ting. Utsetter meg selv for litt pining en dag. Men det var vært det:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Jeg gjorde ikke så mange sprøe knuter. Så der har jeg ikke erfaring. Gadd egentlig ikke de knutene. Er ikke så slem, hehe. Men det sprøeste jeg likevel gjorde var å løpe i hele barnetoget og i russetoget. Var noen kilometer. Egentlig går det ikke bra for meg å løpe, har ikke lov heller. Men jeg skulle hvertfall gjøre noe, så det var min sprøeste ting. Utsetter meg selv for litt pining en dag. Men det var vært det:) Ja litt må man få slå ut håret Jeg var ikke russ, men det hadde jo vært artig. Kan tenke meg at det kanskje blir litt press og sånt fra medelever.... 0 Siter
April Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hehe, vittig! Du spurte kona om lov, men du spurte vel ikke politimannen? Han var bare nødt han... hadde ikke noe valg, stakkar..;o) 0 Siter
trultis Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 En kasse øl på en time er vel ikke mulig? Og hvis man klarer det, overlever man det tro? Er det ikke en kasse på et døgn? Venninna mi prøvde det da vi var russ. Jeg var edru på det arrangementet for jeg kjørte, og venninna mi helte innpå. Å herregud hun ble slitsom etterhvert. Hun kalkulere og hadde store planer om å klare dette her, men gjorde det ikke. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 En kasse øl på en time er vel ikke mulig? Og hvis man klarer det, overlever man det tro? Er det ikke en kasse på et døgn? Venninna mi prøvde det da vi var russ. Jeg var edru på det arrangementet for jeg kjørte, og venninna mi helte innpå. Å herregud hun ble slitsom etterhvert. Hun kalkulere og hadde store planer om å klare dette her, men gjorde det ikke. Jo så men har du rett! Beklager "Russestyret advarer mot flere av knutene. For eksempel følger det en advarsel om helsefare med knuten om å drikke en kasse øl på 24 timer. Likevel vil ikke styret droppe knuteregelen, fordi de mener det handler om tradisjon." 0 Siter
Gjest russsssss Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 kasse øl på en time ? loool luringen 24 timer..... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Ja litt må man få slå ut håret Jeg var ikke russ, men det hadde jo vært artig. Kan tenke meg at det kanskje blir litt press og sånt fra medelever.... Ja, litt press var det. Men jeg gadd ikke gjøre noen sprø knuter, men løp litt for mye. Men også greit å ikke ha vært russ kanskje. Slipper å bli syk, hehe:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Vi hadde ikke noe for å ha sex med x antall folk - liker ikke slike regler. Husker det var ølkasse på 24 timer, 1 vinflaske på 15 minutter, kysse en politimann (det gjorde jeg og fikk seigmann i lua), bade i Mjøsa før 1. mai (Isbre-drops i lua - gjorde det også), kysse russepresidenten, løpe naken gjennom kantina, krabbe en hel dag på skolen, gå på ski i hovedgata, overnatte i rundkjøringen, gå inn i en første klasse (videregående) mens det er undervisning og synge en barnesang (gjorde det også), late som om får motorstopp og be om hjelp (gjorde det). Det er det jeg husker nå, det er leeeeenge siden jeg var russ... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 En kasse øl på en time er vel ikke mulig? Og hvis man klarer det, overlever man det tro? Er det ikke en kasse på et døgn? Venninna mi prøvde det da vi var russ. Jeg var edru på det arrangementet for jeg kjørte, og venninna mi helte innpå. Å herregud hun ble slitsom etterhvert. Hun kalkulere og hadde store planer om å klare dette her, men gjorde det ikke. Russekjæresten min tok ølkassa, og jeg grudde meg. Det rare var at han var like snill og god etter at ølkassa var tom som han var før. Merkelig... 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Rimiposen eksisterte også når jeg var russ, og det er vel 18 år siden nå. Men den var ikke særlig attraktiv. Det sprøeste jeg syntes jeg gjorde var vel å kline litt med en politimann, var det en seigmann jeg fikk for det tro? (jeg spurte kona hans om lov først...) Ja, det var seigmann for å kysse politimann. Heldigvis så var det de yngste og kjekkeste som ble sendt ut for å patruljere i mai, hehe :-) 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hjelp! Det vil du ikke vite! Av de mer uskyldinge tingene, så klinte jeg med ei venninne og fikk rosa fjær, klinte med politimann og fikk seigmann, gikk gjennom en bil som sto på rødt lys og fikk lekebil, badet før 1.mai og fikk ispinne, en Ringes gjennom Ringnestunnellen i 80/kmt og fikk korken i lua. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 kasse øl på en time ? loool luringen 24 timer..... Legger meg flat! Ja det er 24timer. skrivefeil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.