Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er den her igjen. Det er mye rare knuter de skal ha, men jeg visste ikke at det gjaldt å ha sex med et viss antall personer for å få en knute. En rimi pose i lua.

Russen trenger i år «bare» å ha sex med ti ulike personer for å få Rimi-posen i russelua. (tidligere var det 17)

Og drikke ei hel kasse øl på en time! Gosj, er det flere sprø/gale ting jeg ikke vet om her? Har du vært russ, hvis ja, hva var det sprøeste du gjorde?

Gjest Elextra
Skrevet

Det med sex med et visst antall personer og RIMI-pose fantes også da jeg var russ. Og det er *gosh* over 20 år siden. Var liksom ikke regnet for spesielt attraktivt med denne RIMI-posen da, og typisk nok gjalt den vel mest for jenter?

Videre fikk man en fyrstikk i lua om man holdt seg våken et døgn, og øl-kork i lua om man drakk en kasse pils på et døgn - og det klarte så vidt jeg husker mange av oss.

Fant ellers en del regler her: http://www.ba.no/nyheter/article2684237.ece

Skrevet

Det med sex med et visst antall personer og RIMI-pose fantes også da jeg var russ. Og det er *gosh* over 20 år siden. Var liksom ikke regnet for spesielt attraktivt med denne RIMI-posen da, og typisk nok gjalt den vel mest for jenter?

Videre fikk man en fyrstikk i lua om man holdt seg våken et døgn, og øl-kork i lua om man drakk en kasse pils på et døgn - og det klarte så vidt jeg husker mange av oss.

Fant ellers en del regler her: http://www.ba.no/nyheter/article2684237.ece

Takk for link! Helt vanvittig så mye de kan gjøre :)

§30 - TRUSELAPP

Sitte en hel skoletime kun iført undertøy

Har noen gjort dette??? Masse rart...

Skrevet

Rimiposen eksisterte også når jeg var russ, og det er vel 18 år siden nå. Men den var ikke særlig attraktiv.

Det sprøeste jeg syntes jeg gjorde var vel å kline litt med en politimann, var det en seigmann jeg fikk for det tro?

(jeg spurte kona hans om lov først...)

Skrevet

Rimiposen eksisterte også når jeg var russ, og det er vel 18 år siden nå. Men den var ikke særlig attraktiv.

Det sprøeste jeg syntes jeg gjorde var vel å kline litt med en politimann, var det en seigmann jeg fikk for det tro?

Hehe, vittig! Du spurte kona om lov, men du spurte vel ikke politimannen? ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Russetiden var en fin tid. Var ikke så aktrativ ang. det sex greiene. Men var aktiv for det og ble syk pga. russefeiringa. Måtte på antibiotika å lå syk 2 uker. Så jeg husker godt min russetid:P

Skrevet

Russetiden var en fin tid. Var ikke så aktrativ ang. det sex greiene. Men var aktiv for det og ble syk pga. russefeiringa. Måtte på antibiotika å lå syk 2 uker. Så jeg husker godt min russetid:P

Hva var det sprøeste du gjorde da? :)

Kan tenke meg at det ikke er vanskelig å bli syk i den tiden. Mye søvnmangel gjør jo sitt.....

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva var det sprøeste du gjorde da? :)

Kan tenke meg at det ikke er vanskelig å bli syk i den tiden. Mye søvnmangel gjør jo sitt.....

Jeg gjorde ikke så mange sprøe knuter. Så der har jeg ikke erfaring. Gadd egentlig ikke de knutene. Er ikke så slem, hehe. Men det sprøeste jeg likevel gjorde var å løpe i hele barnetoget og i russetoget. Var noen kilometer. Egentlig går det ikke bra for meg å løpe, har ikke lov heller. Men jeg skulle hvertfall gjøre noe, så det var min sprøeste ting. Utsetter meg selv for litt pining en dag. Men det var vært det:)

Skrevet

Jeg gjorde ikke så mange sprøe knuter. Så der har jeg ikke erfaring. Gadd egentlig ikke de knutene. Er ikke så slem, hehe. Men det sprøeste jeg likevel gjorde var å løpe i hele barnetoget og i russetoget. Var noen kilometer. Egentlig går det ikke bra for meg å løpe, har ikke lov heller. Men jeg skulle hvertfall gjøre noe, så det var min sprøeste ting. Utsetter meg selv for litt pining en dag. Men det var vært det:)

Ja litt må man få slå ut håret :) Jeg var ikke russ, men det hadde jo vært artig. Kan tenke meg at det kanskje blir litt press og sånt fra medelever....

Skrevet

Han var bare nødt han... hadde ikke noe valg, stakkar..;o)

Skrevet

En kasse øl på en time er vel ikke mulig? Og hvis man klarer det, overlever man det tro?

Er det ikke en kasse på et døgn? Venninna mi prøvde det da vi var russ. Jeg var edru på det arrangementet for jeg kjørte, og venninna mi helte innpå. Å herregud hun ble slitsom etterhvert. Hun kalkulere og hadde store planer om å klare dette her, men gjorde det ikke.

Skrevet

En kasse øl på en time er vel ikke mulig? Og hvis man klarer det, overlever man det tro?

Er det ikke en kasse på et døgn? Venninna mi prøvde det da vi var russ. Jeg var edru på det arrangementet for jeg kjørte, og venninna mi helte innpå. Å herregud hun ble slitsom etterhvert. Hun kalkulere og hadde store planer om å klare dette her, men gjorde det ikke.

Jo så men har du rett! Beklager :)

"Russestyret advarer mot flere av knutene. For eksempel følger det en advarsel om helsefare med knuten om å drikke en kasse øl på 24 timer. Likevel vil ikke styret droppe knuteregelen, fordi de mener det handler om tradisjon."

Gjest russsssss
Skrevet

kasse øl på en time ? loool luringen

24 timer.....

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja litt må man få slå ut håret :) Jeg var ikke russ, men det hadde jo vært artig. Kan tenke meg at det kanskje blir litt press og sånt fra medelever....

Ja, litt press var det. Men jeg gadd ikke gjøre noen sprø knuter, men løp litt for mye. Men også greit å ikke ha vært russ kanskje. Slipper å bli syk, hehe:)

Skrevet

Vi hadde ikke noe for å ha sex med x antall folk - liker ikke slike regler.

Husker det var ølkasse på 24 timer, 1 vinflaske på 15 minutter, kysse en politimann (det gjorde jeg og fikk seigmann i lua), bade i Mjøsa før 1. mai (Isbre-drops i lua - gjorde det også), kysse russepresidenten, løpe naken gjennom kantina, krabbe en hel dag på skolen, gå på ski i hovedgata, overnatte i rundkjøringen, gå inn i en første klasse (videregående) mens det er undervisning og synge en barnesang (gjorde det også), late som om får motorstopp og be om hjelp (gjorde det).

Det er det jeg husker nå, det er leeeeenge siden jeg var russ...

Skrevet

Russekjæresten min tok ølkassa, og jeg grudde meg. Det rare var at han var like snill og god etter at ølkassa var tom som han var før. Merkelig...

Gjest melmøll
Skrevet

Ja, det var seigmann for å kysse politimann. Heldigvis så var det de yngste og kjekkeste som ble sendt ut for å patruljere i mai, hehe :-)

Gjest melmøll
Skrevet

Hjelp! Det vil du ikke vite!

Av de mer uskyldinge tingene, så klinte jeg med ei venninne og fikk rosa fjær, klinte med politimann og fikk seigmann, gikk gjennom en bil som sto på rødt lys og fikk lekebil, badet før 1.mai og fikk ispinne, en Ringes gjennom Ringnestunnellen i 80/kmt og fikk korken i lua.

Skrevet

kasse øl på en time ? loool luringen

24 timer.....

Legger meg flat! Ja det er 24timer. skrivefeil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...