Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde ikke noe for å ha sex med x antall folk - liker ikke slike regler.

Husker det var ølkasse på 24 timer, 1 vinflaske på 15 minutter, kysse en politimann (det gjorde jeg og fikk seigmann i lua), bade i Mjøsa før 1. mai (Isbre-drops i lua - gjorde det også), kysse russepresidenten, løpe naken gjennom kantina, krabbe en hel dag på skolen, gå på ski i hovedgata, overnatte i rundkjøringen, gå inn i en første klasse (videregående) mens det er undervisning og synge en barnesang (gjorde det også), late som om får motorstopp og be om hjelp (gjorde det).

Det er det jeg husker nå, det er leeeeenge siden jeg var russ...

:) Det høres ut som at du har hatt en fin og morsom russetid! Jeg var veldig sjenert i skoletiden så det spørs hva jeg hadde klart :) Men hadde det vært nå i dag, så kunne det blitt endel knuter.

Skrevet

Av de mer uskyldinge tingene, så klinte jeg med ei venninne og fikk rosa fjær, klinte med politimann og fikk seigmann, gikk gjennom en bil som sto på rødt lys og fikk lekebil, badet før 1.mai og fikk ispinne, en Ringes gjennom Ringnestunnellen i 80/kmt og fikk korken i lua.

Ja men det var ikke verst bare det :) Følte at du hadde rimiposen også jeg nå? *Ikke svar du*

Skrevet

:) Det høres ut som at du har hatt en fin og morsom russetid! Jeg var veldig sjenert i skoletiden så det spørs hva jeg hadde klart :) Men hadde det vært nå i dag, så kunne det blitt endel knuter.

Det var en kjempemorsom russetid. Jeg hadde verdens beste russekjæreste som var snillheten selv. Vi gjorde myyyyye rart, og jeg drakk så mye som jeg aldri hadde drukket før, og aldri siden. Men det gjorde ikke noen ting :o)

Dessuten var jeg russ i 1990, og da var det et forsøk med å være ferdig med skriftlig eksamen før 17. mai. Så vi hadde jo virkelig grunn til å feire!!! Skjønner ikke at de ikke fortsatte med det. For oss fungerte det i alle fall utmerket.

Det var en herlig tid, ja :)

Skrevet

Jeg hadde det knallgøy som russ - for 17 år siden. Var avholds i den tida, men vi fant på utrolig mye gøy :-)

Noe av det jeg gjorde, var å snike meg inn i huset til en lærer og overnatte der uten at han visste det, og komme opp på kjøkkenet om morgenen og be om frokost :-) Vi var fire venninner som studde oss inn på et kontor i kjelleren. FIkk gaffel i lua!

Ellers kjørte vi til Vennesla i 30 km/t - tror vi fikk terning i lua, og så 20 eller 30 runder i rundkjøringen der oppe.

Vi overnattet også på midtrabatten i festningsgata foran politistasjonen :-)

Jeg drakk en kasse brua på 12 timer - fikk en bruskork i lua :-)

Klarte dessverre ikke å holde meg våken i 3 døgn på rad - sovnet etter 2 døgn.....

Skrevet

Det var en kjempemorsom russetid. Jeg hadde verdens beste russekjæreste som var snillheten selv. Vi gjorde myyyyye rart, og jeg drakk så mye som jeg aldri hadde drukket før, og aldri siden. Men det gjorde ikke noen ting :o)

Dessuten var jeg russ i 1990, og da var det et forsøk med å være ferdig med skriftlig eksamen før 17. mai. Så vi hadde jo virkelig grunn til å feire!!! Skjønner ikke at de ikke fortsatte med det. For oss fungerte det i alle fall utmerket.

Det var en herlig tid, ja :)

_"Dessuten var jeg russ i 1990, og da var det et forsøk med å være ferdig med skriftlig eksamen før 17. mai."_

Jøss det skulle de ha fortsatt med! Det er nok ikke bare bare å ha eksamen i hodet mens man er i lykkerus og annen rus :) Jeg tror enkelte kan tape karakterer i denne tiden, men håper ikke det!

Skrevet

Jeg hadde det knallgøy som russ - for 17 år siden. Var avholds i den tida, men vi fant på utrolig mye gøy :-)

Noe av det jeg gjorde, var å snike meg inn i huset til en lærer og overnatte der uten at han visste det, og komme opp på kjøkkenet om morgenen og be om frokost :-) Vi var fire venninner som studde oss inn på et kontor i kjelleren. FIkk gaffel i lua!

Ellers kjørte vi til Vennesla i 30 km/t - tror vi fikk terning i lua, og så 20 eller 30 runder i rundkjøringen der oppe.

Vi overnattet også på midtrabatten i festningsgata foran politistasjonen :-)

Jeg drakk en kasse brua på 12 timer - fikk en bruskork i lua :-)

Klarte dessverre ikke å holde meg våken i 3 døgn på rad - sovnet etter 2 døgn.....

Guri så modige!! Fikk dere i det hele tatt sovet noe den natta? Hvordan taklet læreren dere på morraen da? :)

Gjest melmøll
Skrevet

Ja men det var ikke verst bare det :) Følte at du hadde rimiposen også jeg nå? *Ikke svar du*

Nei ikkeno RIMIpose, haha!

Skrevet

Nei ikkeno RIMIpose, haha!

hehe :)

Lurer på hvordan de luene ser ut med en hel bærepose i snoren......

Skrevet

Guri så modige!! Fikk dere i det hele tatt sovet noe den natta? Hvordan taklet læreren dere på morraen da? :)

Ja, jeg sov i alle fall - har et ekstremt godt sovehjerte. Om de andre sov, det aner jeg ikke.. Vi hadde alliert oss med yngste sønnen - han var ett år yngre enn oss, så han hadde sørget for at døra var åpen og at faren var opptatt med noe da vi sneik oss inn.

Læreren og kona ble ganske overrasket om morgenen, ja - men vi fikk god frokost av dem :-)

Har mange gode minner fra den tiden.... Vi hadde mange gøye turer sammen, bl.a. turné med credorussen oppover Setesdalen i vinterferien. Overnattet bl.a. på bedehuset på Bykle :-)

Var faktisk i Kongeparken også. Jeg og ei venninne overnattet hos mi kusine på en gård like ved. Var med på masse moro om dagene, men deilig å sove et annet sted enn i parken.

Skrevet

Russekjæresten min tok ølkassa, og jeg grudde meg. Det rare var at han var like snill og god etter at ølkassa var tom som han var før. Merkelig...

Du trodde han skulle bli slem?? hehe

Skrevet

Å, det var mye tullete greier i russetida! Verste jeg var med på var et stunt som innebar ca 500 meter nakenløping.. Kan ikke huske hva jeg fikk i lua for det.

Skrevet

Du trodde han skulle bli slem?? hehe

Blæh!!! Neida, men jeg trodde han kom til å bli skikkelig dritings. Men han var akkurat som når han var edru.

Det hadde sikkert litt med saken å gjøre at han var nærmere 2 meter høy da, og brukte 23 timer på kassa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...