Gjest gråtedama Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Er vannfast mascara bra å bruke når en tyr lett til tårer? Er fæl å gråte, og ser ikke ut rundt øynene av dette. Jeg bruker mascara som ikke er vannfast. Kan du anbefale ei god mascara til meg? hvordan er den å få av? 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Du trenger en vannfast en da ja Du må se på hva du ønsker av øyensverten, lengre vipper, fyldigere vipper osv. Du får god hjelp i parfymeriet. Og jada, det er like greit å vaske av vannfast. Bruk sånne sminkeservietter eller kjøp væske beregnet til dette. 0 Siter
Gjest Rinja Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg tyr lite til tårer....men har svært rennende øyne av andre årsaker, omtrent hele døgnet. Har prøvd det meste av mascara tror jeg.... Vannfaste smitter de også, men ikke like mye....de er også vanskeligere å fjerne. Det middelet/sminkefjerner jeg blir minst rød/sår rundt øynene av, er Natusan babyolje på bomull. Jeg er best fornøyd med maxfactor 2000 calorie, dramatic look, og bruker den dagelig. Har alltid med meg noen q-tips som jeg fukter, og tørker opp rundt øynene når de renner. 0 Siter
Peppita Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Og et lite tips, vannfaste mascara går sååå mye lettere av med varmt vann Jeg bruke nå bare varmt vann og rense kun bort litt farge rundt øyne. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Kanebo har en mascara som heter 38 grader. Den er vannfast opp til 38 grader, slik at den sitter selv om du gråter. En slik: http://www.swissfamily.ch/file/de/ct_2229_ctImage2.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.